Prodej

Jak využít chybu konkurence a udělat dobrý obchod

Jak využít chybu konkurence a udělat dobrý obchod"Byla už tady vaše konkurence," řekl mi zákazník, když jsme se posadili ke stolu. "Hrozně vás pomlouvali. Tak jsem si říkal, co na vás asi je, že se vás tak bojí? Proto jsem vás pozval." Zakázku jsem získal. Konkurenční firma totiž udělala chybu. Pojďme se podívat, co bylo špatně a jak se podobným chybám vyhnout. Konkurence vás totiž může porazit vaší vlastní vinou.

Jak se vypořádat s tím, že všichni zákazníci jsou sobci

Jak se vypořádat s tím, že všichni zákazníci jsou sobciChcete-li prodat, nesmíte mluvit o sobě, ale o zákaznících. "Ani se na to video nepodíval, stěžoval si obchodní zástupce. "A když jsem začal povídat, jakou máme tradici, zarazil mě a zeptal se, co on s tím. Je to vůbec možné?" Evidentně ano. Zákazníci jsou totiž sobci a nemyslí na nic jiného než na svůj prospěch. Pokud chcete být úspěšní v prodeji, naučte se s tím počítat a pracovat.

Nástroj, který překvapivě zvýší úspěšnost vašich obchodních jednání

Nástroj, který překvapivě zvýší úspěšnost vašich obchodních jednáníPředstavím vám nástroj, který je snadné používat. Ale výsledky jsou překvapující. Sedím naproti zákazníkovi a usmívám se. Usmívám proto, že přesně vím, co řekne, jak mu na to odpovím a jak potom zareaguje. Jsem snad jasnovidec? Nebo jde o nějakou ezoteriku? Vůbec ne. Jen znám a používám jeden užitečný a účinný postup. Tento nástroj dokáže...

Mýtus o přátelském obchodování aneb Jak to dělá profesionál

Mýtus o přátelském obchodování aneb Jak to dělá profesionálJe v B2B nejdůležitější mít se zákazníkem přátelské vztahy a pak jde všechno samo? Ne, objednávku vám většina zákazníků zadarmo nedá. Ve francouzské podobě soutěže "Chcete být milionářem" prý publikum napovídá správně jen tomu, kdo si to podle něj zaslouží. U koho nejde o štěstí, ale opravdu něco ví. Podobně se chovají i vaši zákazníci, i když nejsou Francouzi.

Kdo prodá víc? Tvrďáci nebo rozdavači slev?

Kdo víc prodá? Tvrďáci nebo rozdavači slev?Slevy do obchodu patří, jinak by se nepoužívaly. Ale je potřeba s nimi správně zacházet. Mám dát zákazníkovi slevu? Otázka na LinkedIn vyvolala řadu reakcí. Většina z nich se nesla v duchu "v žádném případě, nejsme tržnice, važte si své práce, ukažte mu leták Penny Marketu, že slevy dostane tam…" Jak se zdá, většinou jsme v jednání se zákazníky pořádní tvrďáci.

Stránky