Prodej

Mýtus o přátelském obchodování aneb Jak to dělá profesionál

Mýtus o přátelském obchodování aneb Jak to dělá profesionálJe v B2B nejdůležitější mít se zákazníkem přátelské vztahy a pak jde všechno samo? Ne, objednávku vám většina zákazníků zadarmo nedá. Ve francouzské podobě soutěže "Chcete být milionářem" prý publikum napovídá správně jen tomu, kdo si to podle něj zaslouží. U koho nejde o štěstí, ale opravdu něco ví. Podobně se chovají i vaši zákazníci, i když nejsou Francouzi.

Kdo víc prodá? Tvrďáci nebo rozdavači slev?

Kdo víc prodá? Tvrďáci nebo rozdavači slev?Slevy do obchodu patří, jinak by se nepoužívaly. Ale je potřeba s nimi zacházet opatrně. Mám dát zákazníkovi slevu? Otázka na LinkedIn vyvolala řadu reakcí. Většina z nich se nesla v duchu "v žádném případě, nejsme tržnice, važte si své práce, ukažte mu leták Penny Marketu, že slevy dostane tam…" Jak se zdá, většinou jsme v jednání se zákazníky pořádní tvrďáci.

Podnikání bez prodeje nemá šanci

Intuitivní marketing: Bez prodeje není a nemůže být podnikatel úspěšnýNěkteří podnikatelé říkají, že prodej nemají rádi. Považují ho za obtěžování. Ale bez prodeje nemůžete být v byznyse úspěšní. Zamilujte si ho tedy. Na počátku 15. století byla Čína námořní i technologickou velmocí. Součástí loďstva, které se vydávalo do celého okolního světa, bylo 62 devítistěžňových "lodí pokladů", největších, jaké kdy byly ze dřeva postaveny.

Dilema obchodníka: Vizitku ano nebo ne?

Dilema obchodníka: Vizitku ano nebo ne? Odpovídá intuitivní marketingVizitky jsou stále důležité. Ne kvůli informacím, ty se opravdu dají předat e-mailem. Ale mají pozitivní psychologický účinek. Některé požadavky etikety mají dlouhou historii a ani se pořádně neví, jak vlastně vznikly. Tak například zásada, že si pánové nezapínají spodní knoflík u saka, není dána úzkým střihem, jak jsem se někde dočetl. Vznikla z potřeby rychle tasit kord, přivěšený na opasku.

Úspěšný prodej: Jak se vyhnout ponížení

Úspěšný prodej podle intuitivního marketingu Jak se vyhnout poníženíPřekážkou úspěšného obchodování je často strach z odmítnutí a ponížení. Když ho překonáte, dobré obchodní výsledky pro vás budou hračkou. Nebudu nikoho otravovat" nebo "Na to rozhodně nemám žaludek" - podobná vyjádření najdete v diskusích na internetu každou chvíli. Jako by prodej byl od samých základů něčím špatným, neetickým a otravným.

Stránky