Ing. Miloš Toman
Jmenuji se Miloš Toman a jsem autorem knih o marketingu a prodeji, poradcem podnikatelů a obchodníků, řečníkem a školitelem.
V roce 2003, kdy už jsem měl za sebou více jak desetiletou praxi podnikání v maloobchodě a ve službách, jsem napsal knihu Intuitivní marketing, která změnila tvář českého a slovenského podnikání. Byla to první česká knížka, jež radila něco jiného, než sestavit libovolně velký tým marketérů a dát jim milionový rozpočet..
Koncepce, kterou jsem v ní popsal, se dnes vyučuje na vysokých školách (jako jediná toho druhu od českého autora), ale především ji používají tisíce podnikatelů. To proto, že místo na penězích a nákladných marketingových nástrojích je založena na nápadech, upřímném vztahu k zákazníkům a hlavně – na intuici.
Na první knihu navázaly další (Intuitivní reklama a v roce 2016 Intuitivní marketing pro 21. století), a také jediná kniha, která se zabývá tradičním maloobchodem s názvem Jak zvládnout maloobchod.
Za ty roky, co se naplno věnuji podpoře podnikání, jsem se stal odborníkem na intuitivní marketing a důkazem toho je i tento web.
Můžete se se mnou setkat například na konferencích pořádaných zejména společností ATOZ (SAMOŠKA, ČERPAČKA, HOREKA 112) a také v publikacích, které vydává (blog na webu Zboží&Prodej). Moje biografie je zařazena v prestižní encyklopedii Who is…(v České republice).
V kostce:
- Napsal jsem už 8 úspěšných knih
- Patřím mezi přední odborníky na malé a střední podnikání a jsem expertem na intuitivní marketing
- Moje biografie je zařazena v prestižní encyklopedii Who is…(v České republice).
- Intuitivní marketing je na Wikipedii
Pomáhám malým a středním podnikatelům prosperovat
Celý život se zabývám řešením nejdůležitější otázky: Jak podnikat, dělat dobrý marketing a úspěšně prodávat? Odpovědí je můj intuitivní marketing.