![Semináře Miloše Tomana, buďte úspěšný podnikatel](https://intuitivnimarketing.cz/wp-content/uploads/2024/01/seminar_im_f-800x445.jpg)
Semináře pro veřejnost
Začínal jsem podnikat v 90. letech. V té době stačilo mít nadšení. Dnes jsou zapotřebí rozsáhlé znalosti. A to nejen v oblasti, ve které podnikáte, ale také v marketingu a prodeji. Mít dostatek zákazníků a dobře prodávat znamená být úspěšným podnikatelem. Mám pro vás jedinečné semináře, založené na intuitivním marketingu.
Podělím se s vámi o 30 let svých zkušeností podnikatele, obchodníka, konzultanta a lektora, ale také o vědomosti, zejména z oblasti behaviorálních věd a psychologie, které jsem za tu dobu načerpal.
V současnosti si můžete vybrat následující čtyři semináře:
Intuitivní marketing
Seminář je zaměřen na marketing malého a středního podnikání. Nepotřebujete na něj velké sumy peněz, stačí nápaditost a znalost psychologie zákazníků. Co se v něm například dozvíte:
- jak sestavit originální strategii
- jak získat pozornost zákazníků
- jak vytvořit působivou reklamu
- jak zapojit instinkty a emoce
- jak si dlouhodobě udržet zákazníky
Kompletní program semináře najdete zde
Termín: Připravujeme v září (budeme vás včas informovat, pošlete formulářem kontakt)
Faktor H pro manažery a podnikatele
Seminář vás seznámí s nejnovějšími objevy, pokud jde o myšlení a rozhodování zaměstnanců a manažerů. Dozvíte se, co v této oblasti objevili behaviorální vědci či metoda skenování mozků. A především, jak to využít v praxi ke zvýšení výkonu. Například:
- proč v byznysu nevyužíváme 80 % potenciálu
- zázračné působení vize
- motivace 3.0, aneb co skutečně funguje
- potřeba uznání jako nejčastější faktor akce
- co je potřeba změnit v myšlení
Termín: Připravujeme v září (budeme vás včas informovat, pošlete formulářem kontakt)
Aktivní prodej v prodejně
Pro podnikatele a pracovníky v B2C oblasti: prodejny, restaurace, služby. Dozvíte se, jak myslí zákazníci a jakým způsobem můžete jejich nákupní rozhodování ovlivnit. Například:
- jak nastavit prodejnu, služby apod.
- jak připravit aktivní nabídku, použít category management, pobídky
- jak využít smyslového, instinktivního a emočního marketingu
- jak získávat a udržet si věrné zákazníky a komunikovat s nimi
- jak k aktivnímu prodeji motivovat zaměstnance
Kompletní program semináře najdete zde
Termín: Připravujeme v září (budeme vás včas informovat, pošlete formulářem kontakt)
Aktivní prodej v B2B
Seminář určený pro podnikatele a obchodníky, kteří obchodují s firemními zákazníky. Naučíte se postupy, které významně zvýší úspěšnost prodeje. Co se v něm například dozvíte:
- jak využít Caesarovu metodu
- jak aktivně poznávat a řešit problémy zákazníků
- jak naladit zákazníky a snížit tak tvrdost vyjednávání
- jak dosahovat lepších výsledků s využitím instinktů a emocí
- jak dovést nabídku k objednávce
Kompletní program semináře najdete zde
Termín: Připravujeme v září (budeme vás včas informovat, pošlete formulářem kontakt)
Budeme vás informovat
Chcete vědět, kdy bude nejbližší termín některého ze seminářů? Včas vám ho oznámíme na váš e-mail.