Semináře pro veřejnost

Začínal jsem podnikat v 90. letech. V té době stačilo mít nadšení. Dnes jsou zapotřebí rozsáhlé znalosti. A to nejen v oblasti, ve které podnikáte, ale také v marketingu a prodeji. Mít dostatek zákazníků a dobře prodávat znamená být úspěšným podnikatelem. Mám pro vás jedinečné semináře, založené na intuitivním marketingu.

Podělím se s vámi o 30 let svých zkušeností podnikatele, obchodníka, konzultanta a lektora, ale také o vědomosti, zejména z oblasti behaviorálních věd a psychologie, které jsem za tu dobu načerpal.

V současnosti si můžete vybrat následující čtyři semináře:

Intuitivní marketing

Seminář je zaměřen na marketing malého a středního podnikání. Nepotřebujete na něj velké sumy peněz, stačí nápaditost a znalost psychologie zákazníků. Co se v něm například dozvíte:

  • jak sestavit originální strategii
  • jak získat pozornost zákazníků
  • jak vytvořit působivou reklamu
  • jak zapojit instinkty a emoce
  • jak si dlouhodobě udržet zákazníky

Kompletní program semináře najdete zde

Faktor H pro manažery a podnikatele

Seminář vás seznámí s nejnovějšími objevy, pokud jde o myšlení a rozhodování zaměstnanců a manažerů. Dozvíte se, co v této oblasti objevili behaviorální vědci či metoda skenování mozků. A především, jak to využít v praxi ke zvýšení výkonu. Například:

  • proč v byznysu nevyužíváme 80 % potenciálu
  • zázračné působení vize
  • motivace 3.0, aneb co skutečně funguje
  • potřeba uznání jako nejčastější faktor akce
  • co je potřeba změnit v myšlení

Aktivní prodej v prodejně

Pro podnikatele a pracovníky v B2C oblasti: prodejny, restaurace, služby. Dozvíte se, jak myslí zákazníci a jakým způsobem můžete jejich nákupní rozhodování ovlivnit. Například:

  • jak nastavit prodejnu, služby apod.
  • jak připravit aktivní nabídku, použít category management, pobídky
  • jak využít smyslového, instinktivního a emočního marketingu
  • jak získávat a udržet si věrné zákazníky a komunikovat s nimi
  • jak k aktivnímu prodeji motivovat zaměstnance

Kompletní program semináře najdete zde

Aktivní prodej v B2B

Seminář určený pro podnikatele a obchodníky, kteří obchodují s firemními zákazníky. Naučíte se postupy, které významně zvýší úspěšnost prodeje. Co se v něm například dozvíte:

  • jak využít Caesarovu metodu
  • jak aktivně poznávat a řešit problémy zákazníků
  • jak naladit zákazníky a snížit tak tvrdost vyjednávání
  • jak dosahovat lepších výsledků s využitím instinktů a emocí
  • jak dovést nabídku k objednávce

Kompletní program semináře najdete zde

Budeme vás informovat

Chcete vědět, kdy bude nejbližší termín některého ze seminářů? Včas vám ho oznámíme na váš e-mail.