Školení Miloše Tomana

Přijďte se naučit něco nového a jiného, než na co jste dosud byli zvyklí. V marketingu a prodeji se už dlouho, kromě technologií, nic nezměnilo. Proto také klesá jejich účinnost. Vy můžete mít náskok s Aktivním marketingem a Aktivním prodejem.

Proč? Protože v nich využívám nejmodernější poznatky o tom, jak lidé v roli zákazníků myslí a rozhodují se. A také více jak 30 let vlastní praxe.

Jedná se o firemní školení ve třech oblastech: Marketing, B2C prodej (maloobchod, restaurace, služby apod.) a B2B prodej (firemní prodej).

Témata školení

V oblasti marketingu

  • jak připravit aktivní marketingovou strategii
  • jak získat pozornost zákazníků
  • jak vytvořit působivou reklamu
  • jak zapojit instinkty a emoce
  • jak využít potřebu uznání…

Ceny jsou uvedeny v informační brožuře v PDF:

Stáhněte si v PDF

V oblasti B2C

  • Aktivní prodej v prodejně, restauraci, službách apod.
  • Komplexní pojetí aktivního prodeje, aktivní nabídka, category management
  • Využití smyslového, instinktivního a emočního marketingu
  • Získávání a udržení věrných zákazníků, komunikace s nimi
  • Motivace zaměstnanců k aktivnímu prodeji

Ceny jsou uvedeny v informační brožuře v PDF:

Stáhněte si v PDF

V oblasti B2B

  • Caesarova metoda
  • Aktivní poznávání a řešení problémů
  • Naladění zákazníků jako způsob snížení tvrdosti vyjednávání
  • Smyslový marketing
  • Instinktivní a emoční marketing

Ceny jsou uvedeny v informační brožuře v PDF:

Stáhněte si v PDF

Výsledek a přínos

Zvýšení tržeb nebo úspěšnosti prodeje o 30 % i více.

Proč se rozhodnout pro toto školení

Aktivní marketing a prodej je novým přístupem a nejúčinnějším nástrojem prodeje. Využívá faktory, o kterých se jinde v takto komplexní formě nedozvíte. A nejde o teorii, ale o návody, které můžete ihned uplatnit v praxi.

Více o mně

Mám zájem o firemní seminář na téma Aktivní marketing a Aktivní prodej: