Školení Miloše Tomana

Konkurenční výhodu získáte tím, že budete vědět víc než vaše konkurence a mít nástroje, které ona nemá. Tím momentálně nejúčinnějším nástrojem je Aktivní prodej. Můžete se spolehnout, že vědomosti a zkušenosti, které jsem nasbíral a osvojil si za 30 let praxe, vám v podobě Aktivního prodeje takovou konkurenční výhodu dají. Využije mých školení.

Jedná se o firemní školení ve dvou oblastech: B2C (maloobchod, restaurace, služby apod.) a B2B (firemní prodej).

Témata školení

V oblasti B2C

  • Aktivní prodej v prodejně, restauraci, službách apod.
  • Komplexní pojetí aktivního prodeje, aktivní nabídka, category management
  • Využití smyslového, instinktivního a emočního marketingu
  • Získávání a udržení věrných zákazníků, komunikace s nimi
  • Motivace zaměstnanců k aktivnímu prodeji

Ceny jsou uvedeny v informační brožuře v PDF:

Stáhněte si v PDF

V oblasti B2B

  • Caesarova metoda
  • Aktivní poznávání a řešení problémů
  • Naladění zákazníků jako způsob snížení tvrdosti vyjednávání
  • Smyslový marketing
  • Instinktivní a emoční marketing

Ceny jsou uvedeny v informační brožuře v PDF:

Stáhněte si v PDF

Výsledek a přínos

Zvýšení tržeb nebo úspěšnosti prodeje o 30 % i více.

Proč se rozhodnout pro toto školení

Aktivní prodej je novým přístupem a nejúčinnějším nástrojem prodeje. Využívá faktory, o kterých se jinde v takto komplexní formě nedozvíte. A nejde o teorii, ale o návody, které můžete ihned uplatnit v praxi.

Více o mně

Mám zájem o firemní seminář na téma Aktivní prodej:

Dobré? Podělte se s ostatními...