Přijďte se naučit něco nového a jiného, než na co jste dosud byli zvyklí. V marketingu a prodeji se už dlouho, kromě technologií, nic nezměnilo. Proto také klesá jejich účinnost. Vy můžete mít náskok s Aktivním marketingem a Aktivním prodejem.
Proč? Protože v nich využívám nejmodernější poznatky o tom, jak lidé v roli zákazníků myslí a rozhodují se. A také více jak 30 let vlastní praxe.
Jedná se o firemní školení ve třech oblastech: Marketing, B2C prodej (maloobchod, restaurace, služby apod.) a B2B prodej (firemní prodej).
Témata školení
V oblasti marketingu
- jak připravit aktivní marketingovou strategii
- jak získat pozornost zákazníků
- jak vytvořit působivou reklamu
- jak zapojit instinkty a emoce
- jak využít potřebu uznání…
Ceny jsou uvedeny v informační brožuře v PDF:
V oblasti B2C
- Aktivní prodej v prodejně, restauraci, službách apod.
- Komplexní pojetí aktivního prodeje, aktivní nabídka, category management
- Využití smyslového, instinktivního a emočního marketingu
- Získávání a udržení věrných zákazníků, komunikace s nimi
- Motivace zaměstnanců k aktivnímu prodeji
Ceny jsou uvedeny v informační brožuře v PDF:
V oblasti B2B
- Caesarova metoda
- Aktivní poznávání a řešení problémů
- Naladění zákazníků jako způsob snížení tvrdosti vyjednávání
- Smyslový marketing
- Instinktivní a emoční marketing
Ceny jsou uvedeny v informační brožuře v PDF:
Výsledek a přínos
Zvýšení tržeb nebo úspěšnosti prodeje o 30 % i více.
Proč se rozhodnout pro toto školení
Aktivní marketing a prodej je novým přístupem a nejúčinnějším nástrojem prodeje. Využívá faktory, o kterých se jinde v takto komplexní formě nedozvíte. A nejde o teorii, ale o návody, které můžete ihned uplatnit v praxi.