Akcelerátor prodeje

Aktivní prodej, který jsem připravil na základě svých 30tiletých zkušeností s podnikáním a marketingem, vám umožní naplnit základní potřeby podnikatele:

  • získat nové zákazníky
  • udržet si je
  • prodat jim víc

Využijte proto možnost zavést Aktivní prodej do vlastní podnikatelské praxe. Pokud jde o B2C, tedy prodejny, stravování, služby atd., připravil jsem pro vás v Akcelerátoru prodeje 3 nástroje:

V první řadě je to samotný Aktivní prodej, díky němuž získáte náskok před konkurencí, zvýšíte efektivitu a prodáte více. Funguje ve všech oblastech B2C podnikání. Zvýšení tržeb dosahuje významných hodnot.

Protože je potřeba získávat nové zákazníky, udržet si je dlouhodobě a mít o nich přehled, je druhým nástrojem otevřený věrnostní program myWorld.

Vyzkoušejte si ho jako zákazník

Tyto dva nástroje pak doplňuje vědomostní podpora a vzdělávání. Začíná příručkou „100 tipů&triků, jak aktivně prodávat“ a pokračuje, dokud budete chtít.

Stáhněte si informační brožuru:

Přečtěte si, proč je výhodné zavést Aktivní prodej i do vaší prodejny, restaurace, provozovny služeb a dalších forem podnikání. Seznamte se s konkrétní cestou, jak toho dosáhnout a jak využít Akcelerátor prodeje: