Školení pro firmy
Svět marketingu a prodeje se neustále vyvíjí. Ale staré přístupy mají tuhý život. Mění se technologie, myšlenkové vzorce však zůstávají. A kazí výsledky. Možná i vy jste s nimi nespokojeni. Pak je ten správný čas na Aktivní prodej a Intuitivní marketing a Tribal leadership.
Proč? Protože v nich využívám nejmodernější poznatky o tom, jak zákazníci myslí a rozhodují se. Skutečné vědomosti, ne domněnky teoretiků. Ověřené více jak 30 let vlastní praxe.
Jedná se o firemní školení v těchto oblastech: Management, Marketing, B2C prodej (maloobchod, restaurace, služby apod.) a B2B prodej (firemní prodej).
Témata školení
V oblasti managementu (Tribal Leadership)
- jak využít kmenovou kulturu v organizaci
- pět vývojových stupňů a jak stoupat vzhůru
- jak jazyk a vztahy ovlivňují výkonost organizace
- jak vytýčit hodnoty a cíle
- jak se stát kmenovým vůdcem
- jak na 4. stupni vytvořit úspěšnou strategii
- a další…
Další informace a ceny jsou uvedeny v brožuře:
V oblasti marketingu
- jak připravit aktivní marketingovou strategii
- jak získat pozornost zákazníků
- jak vytvořit působivou reklamu
- jak zapojit instinkty a emoce
- jak si dlouhodobě udržet zákazníky
- a další…
Další informace a ceny jsou uvedeny v brožuře:
V oblasti B2C
- jak nastavit prodejnu, restauraci, služby apod. na Aktivní prodej
- jak připravit aktivní nabídku, použít category management, pobídky
- jak využít smyslového, instinktivního a emočního marketingu
- jak získávat a udržet si věrné zákazníky a komunikovat s nimi
- jak k aktivnímu prodeji motivovat zaměstnance
- a další…
Další informace a ceny jsou uvedeny v brožuře:
Školení Aktivní prodej v prodejně
V oblasti B2B
- jak využít Caesarovu metodu
- jak aktivně poznávat a řešit problémy zákazníků
- jak naladit zákazníky a snížit tak tvrdost vyjednávání
- jak dosahovat lepších výsledků s využitím instinktů a emocí
- jak dovést nabídku k objednávce
- a další…
Další informace a ceny jsou uvedeny v brožuře:
Výsledek a přínos
Zvýšení tržeb nebo úspěšnosti prodeje o i o desítky procent. Ověřeno dlouholetou praxí. Využili toho například už
✅ COOP Bratislava (školení vedoucích slovenských prodejen a vedoucích pracovníků družstev)
✅ TESCOMA (zvýšení prodeje ve firemních prodejnách)
✅ MAKRO Cash & Carry (školení pracovníků, poskytujících poradenství obchodníkům v programu „Můj obchod“)
✅ Nakladatelství ANAG (školení obchodních zástupců pro maloobchodní prodej)
✅ HOYA (školení majitelů a vedoucích prodejen optiky)
✅ TATRAMAT (školení vedoucích pracovníků)
✅ BIOO.CZ (školení vedoucích pracovníků, pracovníků prodejny a e-shopu)
✅ SEMAG (školení pracovníků pro síť rychlého občerstvení a prodejen pečiva)
✅ SLOVENSKÉ LIEČEBNÉ KÚPELE PIEŠŤANY (školení zaměstnanců)
✅ ZIMBO CZECHIA (školení zaměstnanců sítě řeznictví Novák, vytvoření instruktážního filmu)
✅ EUROPCAR (zvýšení výpůjček aut české pobočky evropské autopůjčovny)
✅ STREDOSLOVENSKÁ ENERGETIKA (školení prodejních zástupců)
✅ TOMA (řešení zvýšení návštěvnosti v obchodním centru TERNO Zlín)
✅ Hotel SAVOY (zvýšení návštěv hotelové restaurace)
a mnohé další…
Proč se rozhodnout pro toto školení
Aktivní marketing a prodej je novým přístupem a v současné době nejúčinnějším nástrojem prodeje a marketingu. Využívá faktory, o kterých se jinde v takto komplexní formě nedozvíte. A nejde o teorii, ale o návody, které můžete ihned uplatnit v praxi a zvýšit tak prodejní úspěšnost a tržby.
Pošlete nezávaznou poptávku
Pošlete nezávaznou poptávku a my vám připravíme nabídku školení přesně podle vašich potřeb.