Školení pro firmy
Svět marketingu a prodeje se neustále vyvíjí. Ale staré přístupy mají tuhý život. Mění se technologie, myšlenkové vzorce však zůstávají. A kazí výsledky. Možná i vy jste s nimi nespokojeni. Pak je ten správný čas na Cestu změny, Aktivní prodej a Intuitivní marketing.
Proč? Protože v nich využívám nejmodernější poznatky o tom, jak lidé myslí a rozhodují se. Skutečné vědomosti, ne domněnky teoretiků. Ověřené více jak 30 let vlastní praxe.
Jedná se o firemní školení v těchto oblastech: Management, Marketing, B2C prodej (maloobchod, restaurace, služby apod.) a B2B prodej (prodej firmám).
Témata školení
V oblasti managementu – Cesta změny
- 7 důvodů, proč ve firmě začít uvažovat o změnách
- Jak zjistit, kde chcete být a jak se tam dostat
- Jak se na změny připravit a zajistit, že budou přijaty
- Jak ovládnout procesy
- Co je to Metamorphing
Kompletní program školení si stáhněte zde
V oblasti marketingu – Marketing, který prodává
- jak se orientovat na zákazníka
- jak zvolit strategii odlišnosti
- jak dělat aktivní marketing
- jak vytvořit úspěšnou kampaň
- jak si udržet věrné zákazníky
Kompletní program školení si stáhněte zde
V oblasti B2B – Prodejte všechno
- jak využít Caesarovu metodu
- jak aktivně poznávat a řešit problémy zákazníků
- jak naladit zákazníky a snížit tak tvrdost vyjednávání
- jak dosahovat lepších výsledků s využitím instinktů a emocí
- jak dovést nabídku k objednávce
- a další…
Podrobný program školení si stáhněte zde
V oblasti B2C
- jak nastavit prodejnu, restauraci, služby apod. na Aktivní prodej
- jak připravit aktivní nabídku, použít category management, pobídky
- jak využít smyslového, instinktivního a emočního marketingu
- jak získávat a udržet si věrné zákazníky a komunikovat s nimi
- jak k aktivnímu prodeji motivovat zaměstnance
- a další…
Kompletní program školení si stáhněte zde
Výsledek a přínos
Zvýšení tržeb nebo úspěšnosti prodeje o i o desítky procent. Ověřeno dlouholetou praxí. Využili toho například už
✅ COOP Bratislava (školení vedoucích slovenských prodejen a vedoucích pracovníků družstev)
✅ TESCOMA (zvýšení prodeje ve firemních prodejnách)
✅ MAKRO Cash & Carry (školení pracovníků, poskytujících poradenství obchodníkům v programu „Můj obchod“)
✅ Nakladatelství ANAG (školení obchodních zástupců pro maloobchodní prodej)
✅ HOYA (školení majitelů a vedoucích prodejen optiky)
✅ TATRAMAT (školení vedoucích pracovníků)
✅ BIOO.CZ (školení vedoucích pracovníků, pracovníků prodejny a e-shopu)
✅ SEMAG (školení pracovníků pro síť rychlého občerstvení a prodejen pečiva)
✅ SLOVENSKÉ LIEČEBNÉ KÚPELE PIEŠŤANY (školení zaměstnanců)
✅ ZIMBO CZECHIA (školení zaměstnanců sítě řeznictví Novák, vytvoření instruktážního filmu)
✅ EUROPCAR (zvýšení výpůjček aut české pobočky evropské autopůjčovny)
✅ STREDOSLOVENSKÁ ENERGETIKA (školení prodejních zástupců)
✅ TOMA (řešení zvýšení návštěvnosti v obchodním centru TERNO Zlín)
✅ Hotel SAVOY (zvýšení návštěv hotelové restaurace)
a mnohé další…
Proč se rozhodnout pro toto školení
Aktivní marketing a prodej je novým přístupem a v současné době nejúčinnějším nástrojem prodeje a marketingu. Využívá faktory, o kterých se jinde v takto komplexní formě nedozvíte. A nejde o teorii, ale o návody, které můžete ihned uplatnit v praxi a zvýšit tak prodejní úspěšnost a tržby.
Pošlete nezávaznou poptávku
Pošlete nezávaznou poptávku a my vám připravíme nabídku školení přesně podle vašich potřeb.