Bratrstvo zaprášených letáků
Byl to okamžik, který mi převrátil život. Pamatuji si ho dodnes. Zákazník si ode mě vzal plastovou složku s nabídkou a ceníkem, kterou jsem mu přinesl. A udělal něco, co mi otevřelo oči a změnilo můj způsob prodeje.
Otevřel tu největší dolní zásuvku u pracovního stolu a položil moji nabídku na hromadu jiných. „Tady vás všechny mám,“ řekl mi. A tím to skončilo.
Když jsem se pak vracel domů, přemýšlel jsem, že něco dělám špatně. Nechci být součástí bratrstva zaprášených nabídek ve spodním šuplíku. Musím změnit přístup. A od té doby se mi začalo dařit. Získával jsem významné zákazníky a konkurenti zelenali závistí. Buď mě pomlouvali, nebo obviňovali z korupce. Ale nebylo jim to nic platné.
Jak úspěšně prodávat
Na co jsem přišel? Místo nabízení je potřeba znát, jak zákazníci myslí, jak reagují a jak se rozhodují. Tyto neustále doplňované znalosti mi pomohly dosahovat skvělých obchodních výsledků a prodávat aktivně. A není to jen minulost. Jsem stále aktuální.
O tyto vědomosti, které mohou změnit i vaši úspěšnost v prodeji, se teď s vámi podělím. Ve středu 11. 6. v Praze na semináři Aktivní prodej v B2B.
Dozvíte se:
- co jsem napsal v nabídce autopůjčovny s manažerskými vozy, že dosáhla 100% odezvy – a to v době krize
- co jsem poradil obchodní ředitelce slovenské firmy, která pak získala zakázku pro francouzskou automobilku
- jak jsem získal smlouvu. když jsem si s nákupčím pohovořil o jeho koníčku
Nedozvíte se:
- jak dělat oslovení podle šablony, ale naopak zjistíte, co na zákazníky skutečně působí
- jak napsat standardní nabídku, ale naučíte se vytvořit nabídku jedinečnou
- jak zákazníka „ukecat“, ale řeknu vám, jak mu dát to, co chce, aby dostal, co potřebuje
Zde najdete program a můžete se zaregistrovat
A nenechte si ujít podcast o tomto semináři.
Autor: Miloš Toman

Jsem autorem knih o intuitivním marketingu a managementu s více jak 30 let zkušeností z podnikání, prodeje a marketingu. Proto vám mohu doporučit své Konzultace, Školení Aktivního prodeje a Akcelerátor prodeje.