Nabídněte zákazníkům věrnostní program

Inflace oživila zájem o věrnostní programy. Zatím je využívají spíš velcí obchodníci, řetězce a korporace. Ale věrnostní program mohou mít i menší podnikatelé a firmy.

Podle průzkumu Provident Financial, věrnostní programy využívá téměř 95 procent Čechů. Přes 80 procent má v peněžence či v mobilní aplikaci tři a více věrnostních karet. A to včetně mladých lidí, kteří donedávna nejevili o úspory při nakupování zájem.

Přečtěte si, proč je důležité zákazníkům nabízet věrnostní výhody a jak snadno získat věrnostní program v ceně lepšího kávovaru.

Kdo má věrnostní program, ten má tržby

Současná situace tedy nahrává obchodníkům s věrnostními programy. Což jsou většinou velké řetězce a korporace. U menších nezávislých obchodníků je situace jiná, protože zřídit si vlastní věrnostní program je složité a nákladné. Přesto existuje řešení, které používají progresivní podnikatelé.

Je v tom, že stejný program využívá více obchodníků, ale i podnikatelé z jiných oborů – stravování, ubytování, služeb atd. Každý nabízí své výhody a akce, ale zákazníci mohou využívat všechny, a to s jednou kartou nebo aplikací. Podnikatelé a firmy mají tedy k dispozici nejen zákazníky, které zaregistrují, ale i všechny ostatní (viz také Jak získat nové zákazníky s věrnostním programem).

„Díky myWorld mám zákazníky a obraty, ke kterým bych se jinak nedostal…“

Věrnostní program myWord se stále vylepšuje

Jednou ze stálic v tomto oboru je věrnostní program myWorld, který už funguje 20 let. Za tu dobu se dostal od papírových kartiček až k moderní mobilní aplikaci, která najde zapojené partnery, seznámí uživatele s výhodami, které poskytují a ukáže v navigaci nejkratší cestu k nim. Poslední vylepšení umožňuje pro získání výhod jednoduše naskenovat účtenku. A to všechno nikoliv za 100.000 a více, jak by tomu bylo u vlastního programu, ale za cenu 12 799 Kč.

A zatímco ještě nedávno mohli zákazníky registrovat jen majitelé prémiového programu v ceně téměř čtyřicet tisíc, dnes je registrace přístupná za uvedených 12 799 Kč. To je významné, protože registrace přináší hned dvě velké výhody:

  • získáte přehled o chování zákazníků a kontakt na ně
  • máte podíl (provizi) z nákupu vámi registrovaných zákazníků u jiných partnerů

Roman Ludvík, výrobce tradičních knedlíků z Libčic říká: „Díky myWorld mám zákazníky a obraty, ke kterým bych se jinak nedostal, a to nadšení zákazníků a jejich loajalita je neuvěřitelná.“

Jaké výhody má síťový věrnostní program

  • pořídíte ho za nízkou cenu
  • upozorní na vás i zákazníky, které zaregistroval někdo jiný
  • máte příjem z nákupů svých zákazník jinde

Použijte v praxi

Věrnostní program myWorld má jednoduchou administraci, kde můžete snadno připravovat své akční nabídky a přilákat tak pozornost zákazníků. Pokud si ho pořídíte přes intuitivní marketing, získáte navíc ještě aktivní marketingovou podporu. Seznamte se s tím, co všechno můžete získat:

Získat nové zákazníky, udržet si je a prodat jim víc. To všechno dokáže tento nástroj, určený progresivním a cílevědomým podnikatelům. Podívejte se:

 

za zeptání nic nedáte

 
Autor: Miloš Toman
Miloš Toman

Jsem autorem knih o intuitivním marketingu a managementu s více jak 30 let zkušeností z podnikání, prodeje a marketingu. Proto vám mohu doporučit své Konzultace, Školení Aktivního prodeje a Akcelerátor prodeje.