AktualityMarketing

Jak získat jedničku věrnostních programů

V letošním roce se na špici žebříčku amerických věrnostních programů, který sestavuje časopis Newsweek, vyšvihl program myWorld. Vy, coby progresivní podnikatel, ho můžete mít také.

Přečtěte si, jak svým zákazníkům poskytovat stejné výhody, které si oblíbili nakupující v USA a pro které si cení programu myWorld.

Časopis Newsweek sestavuje každoročně ve spolupráci se společností Statista žebříček amerických věrnostních programů. Letos jich bylo hodnoceno 239 a pokud jde o univerzální programy, myWorld stanul na prvním místě. Jeho vítězství je o to cennější, že ještě v loňském žebříčku byste ho marně hledali.

„Věrnostní programy jsou významným způsobem, jak značky soutěží o přízeň zákazníků“

Nabídněte zákazníkům oblíbený věrnostní program

Dobrou zprávou je, že i vy můžete tento program využít k tomu, abyste poskytovali stejné výhody a služby, kterých si cení američtí nakupující. myWorld totiž funguje v 55 zemích světa včetně České republiky. Je jedním z nástrojů, které poskytuji k podpoře Aktivního prodeje.

Jak říká šéfredaktorka Newsweeku Nancy Cooper „Věrnostní programy jsou významným způsobem, jak značky soutěží o přízeň zákazníků“. Proto by neměl chybět ve vašem marketingu, zvláště pokud chcete prodávat aktivně. Získáte ho snadno, přesvědčte se o tom:

 
Autor: Miloš Toman
Miloš Toman

Jsem autorem knih o intuitivním marketingu a managementu s více jak 30 let zkušeností z podnikání, prodeje a marketingu. Proto vám mohu doporučit své Konzultace, Školení Aktivního prodeje a Akcelerátor prodeje.