3 nejdůležitější otázky v podnikání
Tři nejdůležitější otázky v podnikání jsou: Jak získat nové zákazníky, jak si je udržet a jak jim prodat víc.
Odpovědi však mohou být různé. Nejen proto, že každé podnikání je svým způsobem specifické, ale také lidé, kteří podnikají, jsou každý jiný. Někteří mají konzervativní přístup, jiní hledají nové způsoby. Jedni vyznávají online, druzí offline. Univerzální odpovědi proto neexistují.
Poskytnu vám tedy jedny z řady možných, svůj pohled založený na Nástroji pro praktickou aplikaci Aktivního prodeje. A to proto, že vychází z více jak 30 let zkušeností a praxe.
Jak získat nové zákazníky
Výhodou systému, na kterém Nástroj pro praktickou aplikaci Aktivního prodeje stojí, je mobilní aplikace, umožňující zákazníkům najít prodejny, služby nebo restaurace, které právě potřebují. Jde o moderní síťový přístup, kde je na jedné straně množství zákazníků (v tuto chvíli 16 milionů) a na druhé straně množství podnikatelů (nyní cca 300.000). Poptávka se tedy setkává s nabídkou.
Protože podnikatelé v systému poskytují výhody (slevy, nákupní body), zákazníci využijí aplikace k tomu, aby takové podnikatele ve svém okolí našli, pomocí navigace se k nim dostali, nakoupili a načetli si výhody. Každý podnikatel, který vstoupí do systému, se tedy přes aplikaci přitahuje nové zákazníky, kteří o něm možná slyší poprvé.

Jak si udržet zákazníky
Aplikace na straně podnikatele umožňuje mít přehled o zákaznících. V provedení Premium může jako v klasickém věrnostním programu registrovat zákazníky a mít přesný přehled o jejich nákupním chování.
Nicméně to je jen základ. Skutečnost je taková, že žádný program nezajistí věrnost zákazníka. Na to je potřeba specifický přístup zákazníkům. A nástroj pro praktickou aplikaci Aktivního prodeje obsahuje dlouhodobě prověřené know-how, co v této oblasti funguje a jak to použít.
Jak zákazníkům prodat víc
Průzkumy ukazují, že až 80 % nákupních rozhodnutí vzniká v prodejně či restauraci. Je tedy důležité mít nástroje k tomu, abyste ho ovlivnili. Program PRO PROSPERITU obsahuje v tomto směru vědomostní databázi, pomocí které v praxi použijete takové nástroje, jako je category management, smyslové působení, aktivní prodej a mnohé další, které dokáží zvýšit tržby o 30 a více procent.
Použijte v praxi
Jak je zřejmé, velkou výhodou programu pro vaši prosperitu je komplexnost. Není třeba řešit každou otázku zvlášť, na všechno stačí jeden program. Podnikatelé tak šetří síly a současně se opírají o prověřené nástroje, zejména o Aktivní prodej. Zajímá vás, o jaké nástroje jde?
Autor: Miloš Toman
Jsem autorem knih o intuitivním marketingu a mám víc jak 25 let zkušeností z podnikání, prodeje a marketingu. Proto vám mohu doporučit svůj Seminář Aktivního prodeje a Nástroj pro jeho praktickou aplikaci.