3 nejdůležitější otázky v podnikání

Tři nejdůležitější otázky v podnikání jsou: Jak získat nové zákazníky, jak si je udržet a jak jim prodat víc.

Odpovědi však mohou být různé. Nejen proto, že každé podnikání je svým způsobem specifické, ale také lidé, kteří podnikají, jsou každý jiný. Někteří mají konzervativní přístup, jiní hledají nové způsoby. Jedni vyznávají online, druzí offline. Univerzální odpovědi proto neexistují.

Poskytnu vám tedy jedny z řady možných, svůj pohled založený na programu PRO PROSPERITU. A to proto, že vychází z více jak 30 let zkušeností a praxe.

V tomto článku se dočtete, jak použít program PRO PROSPERITU tak, abyste získali odpovědi na 3 nejdůležitější otázky podnikatele, a využili je ve svém podnikání.
“Není třeba řešit každou otázku zvlášť, na všechno stačí jeden program.”

Jak získat nové zákazníky

Výhodou systému, na kterém program PRO PROSPERITU stojí, je mobilní aplikace, umožňující zákazníkům najít prodejny, služby nebo restaurace, které právě potřebují. Jde o moderní síťový přístup, kde je na jedné straně množství zákazníků (v tuto chvíli 16 milionů) a na druhé straně množství podnikatelů (nyní cca 300.000). Poptávka se tedy setkává s nabídkou.

Protože podnikatelé v systému poskytují výhody (slevy, nákupní body), zákazníci využijí aplikace k tomu, aby takové podnikatele ve svém okolí našli, pomocí navigace se k nim dostali, nakoupili a načetli si výhody. Každý podnikatel, který vstoupí do systému, se tedy přes aplikaci přitahuje nové zákazníky, kteří o něm možná slyší poprvé.

Mobilní aplikace jako součást programu PRO PROSPERITU
Mobilní aplikace pro zákazníky má řadu funkcí.

Jak si udržet zákazníky

Aplikace na straně podnikatele umožňuje mít přehled o zákaznících. V provedení Premium může jako v klasickém věrnostním programu registrovat zákazníky a mít přesný přehled o jejich nákupním chování.

Nicméně to je jen základ. Skutečnost je taková, že žádný program nezajistí věrnost zákazníka. Na to je potřeba specifický přístup zákazníkům. A program PRO PROSPERITU obsahuje dlouhodobě prověřené know-how, co v této oblasti funguje a jak to použít.

Jak zákazníkům prodat víc

Průzkumy ukazují, že až 80 % nákupních rozhodnutí vzniká v prodejně či restauraci. Je tedy důležité mít nástroje k tomu, abyste ho ovlivnili. Program PRO PROSPERITU obsahuje v tomto směru vědomostní databázi, pomocí které v praxi použijete takové nástroje, jako je category management, smyslové působení, aktivní prodej a mnohé další, které dokáží zvýšit tržby o 30 a více procent.

Inspirace pro vás

Jak je zřejmé, velkou výhodou programu PRO PROSPERITU je komplexnost. Není třeba řešit každou otázku zvlášť, na všechno stačí jeden program. Podnikatelé tak šetří síly a současně se opírají o prověřené nástroje.

Miloš Toman

Autor: Miloš Toman

Jsem autorem podnikatelské koncepce intuitivní marketing, kterou používám ve svých konzultacích, školeních a programu PRO PROSPERITU.

Dobré? Podělte se s ostatními...