Marketing a komunikace

Chcete zaujmout zákazníky? Ukažte své podnikání jinak

Chcete zaujmout zákazníky? Ukažte své podnikání jinakJedna maličkost významně ovlivní váš úspěch u zákazníků. Použijte ji. Také o sobě zákazníkům říkáte, že pečete chleba, vyrábíte jízdní kola, prodáváte auta nebo potraviny, provozujete pizzerii? Chyba. Nejste-li v tom moc úspěšní, pak je zřejmě tady v tom váš problém. Přitom stačí změnit málo a všechno se obrátí k lepšímu. Přidejte do marketingu prvek, který to zajistí...

Cookie: Proč a jak být u toho, když se něco mění

Cookie intuitivního marketingu: Proč a jak být u toho, když se něco měníTo, co vypadá jako problém, může být ve skutečnosti příležitostí. Šéf VW se vydal na dovolenou do Itálie. Elektromobilem. A byl velmi zklamán, že při čekání na dobití neměl jak využít čas. Nebyly zde toalety, občerstvení, příležitosti k nákupu. U tankování benzínu, které zvládnete za pět minut, to nevadí, ale nabíjení trvá déle, a proto je potřeba řidiče zabavit.

Cookie: Úspěšní dávají najevo, že zákazníci nejsou čísla

Cookie: Úspěšní dávají najevo, že zákazníci nejsou číslaJestli vám někdo říká, že zákazníky obsluhuje standardně, nebo že má prodej zautomatizovaný, máte před sebou podnikatele, který dlouho úspěšný nebude. Proč? Protože zákazník si může čím dál tím víc vybírat a nemá důvod nakupovat tam, kde je jen číslo. Ať už osobně nebo online, zákazníci chtějí, aby jim byla věnována osobní péče. Protože přece nejsou jen tak někdo.

Je vaše podnikání sexy?

O přitažlivost musí usilovat také podnikatelé. Často jsem jezdil kolem jednoho rychlého občerstvení na okraji města. Dříve tam prodávali čerpadla, a buď se změnil majitel, nebo se ten stávající rozhodl, že otevřít bufet bude lepší byznys. Podle prázdného parkoviště jsem měl ale pocit, že mu tahle sázka nevychází. Kdyby u silnice nestály poutače zvoucí na kávu a čočkovou polévku...

Nahánět nové zákazníky, nebo se držet věrných?

Je lepší honit se za novými zákazníky? Pro menší podnikatele ne. Nedávno mi jeden marketér poslal odkaz na studii, které dokazovala, že je výhodnější dávat peníze na nové zákazníky, než se snažit udržovat jejich stálost. "Věrnost je na nic!" poznamenal k tomu. Přehlédl ovšem, že výzkum proběhl jen u e-shopů. Prosím, tam tomu docela věřím. Ty jsou asi tak přátelské jako...

Stránky