Seminář Aktivní prodej

V roce 2004 byl podíl zboží prodávaného v akcích 25 %. Dnes je to přes 60 procent. Starý způsob prodeje, založený především na cenách, se vyčerpává. Řešení ukazuje seminář Aktivní prodej.

Nejenže mají tyto pobídky na zákazníky čím dál tím nižší účinek, ale obchodníci se dostávají do promoční spirály, která je finančně devastuje, ale ze které nejsou schopni vystoupit.

Přichází tedy čas pro nový způsob prodeje. Když se řekne aktivní prodej, většina lidí si představí prodavače, kterým se pusa nezastaví. Ano, i to patří do Aktivního prodeje. Ale není to všechno. Jsou zde další významné složky:

  • smyslový marketing
  • instinktivní a emoční marketing
  • komplexní komunikace

podrobnosti o Aktivním prodeji najdete zde

Dosud se informace o jednotlivých oblastech získávaly obtížně. Jednak jsou rozptýleny, jednak se některými z nich, zejména instinktivním marketingem, nikdo do hloubky nezabývá. A chybí i komplexní pohled na jejich využití.

Dobrou zprávou je, že je to minulostí. Na základě více jak 25 let zkušeností a získávání znalostí z těchto oblastí, jsem připravil seminář Aktivního prodeje. Je určen firmám, organizacím a obchodním aliancím.

Účastníci se mimo jiné dozvědí:

  • jak v prodejně působit na všechny smysly
  • jak fungují obranné instinkty, stádní efekt a zrcadlový efekt
  • jak využít pravidlo reciprocity
  • jak působit na potřebu sounáležitosti
  • jak využít potřeba uznání

Přínosy

Zavedení Aktivního prodeje přináší významné zvýšení tržeb. I když to jistě u každého nebude 100 %, jak už se v jednom případě povedlo, přesto lze očekávat zajímavé navýšení. Seminář Aktivní prodej se tedy v každém případě vyplatí.

Ceny najdete v informační brožuře v PDF:

Stáhněte si v PDF

Máte zájem?

Kontaktujte mě na stránce Školení Miloše Tomana, nebo vypište formulář. Rád se vám budu věnovat a připravím seminář i s ohledem na vaše potřeby.

Mám zájem o firemní seminář na téma Aktivní prodej:

Dobré? Podělte se s ostatními...