AMP Map – mapa cesty k úspěchu
Aktivní marketing a prodej vám umožní získat větší podíl na trhu a udržovat si náskok před konkurencí. S touto mapou ho zavedete do praxe a dosáhnete tak v krátkém čase významného pokroku.
Na cestovní mapě vaší prosperity se nachází 5 míst, kde se můžeme setkat a promluvit si o vašich potřebách a způsobech, jak je naplnit. Můžete je využít jednotlivě, ale nejlepší je postupovat bod za bodem až ke konečnému cíli.
Co je Aktivní marketing a prodej
Po více jak 80 let se ekonomie a marketing i prodej řídily fikcí. Homo economicus, člověk, který myslí a rozhoduje se zcela racionálně, ve skutečnosti nikdy neexistoval. Proto také aktivity založené na něm jsou nákladné, ale málo účinné.
Aktivní marketing a prodej je založen na vědomostech, jak zákazníci skutečně myslí a jak se rozhodují. Používá poznatky behaviorálních věd i toho, čemu říkáme „selský rozum“. Výsledkem je vyšší účinnost při nižších nákladech.
Podívejme se nyní na 5 bodů, ve kterých se můžeme setkat:
Průzkum
Jaká je vaše současná situace a čeho chcete dosáhnout? Společně se podíváme na váš byznys, najdeme hluchá místa, ale především příležitosti, které jsou zatím skryté. Tento výchozí bod vám umožní rozhodnout se, kudy se vydat dál.
Produkt
Jaký odstup má váš produkt od konkurenčních produktů, nakolik je originální a jak to vnímají zákazníci? V tomto místě se sejdeme nad prací, jejímž cílem je vytvoření jedinečné pozice vašeho produktu. Najdeme cestu, jak zajistit, aby čněl nad ostatními jako rozhledna nad krajem.
Strategie
Jak jedinečná je vaše cesta? Vnímají vás zákazníci jako komoditu, nebo jako originál? Úkolem tohoto bodu je společně pracovat na originální strategii, která vás povede mimo cesty vyšlapané konkurencí.
Marketing
Je váš marketing rozpočtový nebo výkonový? V bloku věnovaném Aktivnímu marketingu budeme řešit otázku efektivity marketingu a to s ohledem na využívání skutečně účinných nástrojů založených na behaviorálních vědách.
Prodej
Jak je váš prodej výkonný a využívá všechny možnosti? Zde se sejdeme nad prací, jejím cílem je vytěžit obchodní potenciál a zvýšit podíl na trhu. Aktivní prodej stejně jako marketing využívá nejmodernější poznatky behaviorálních věd a převádí je do konkrétní prodejní praxe.
Sejděme se
Zvu vás na nezávazné osobní setkání, na kterém se můžeme navzájem seznámit s vašimi potřebami a mými možnostmi. Pokud se shodneme, najdeme pak způsob, jak spolupracovat.