Školení Miloše Tomana
Už víc jak 30 let získávám vědomosti a sbírám zkušenosti, abych je pak v podobě školení dál předával a malým a středním podnikatelům. S použitím intuitivního marketingu školím podnikatele a zaměstnance především v oblasti aktivního prodeje.
Každý školitel samozřejmě říká, že je něčím jiný. V čem jsem tedy jiný já? Ve výsledcích. Po školení aktivního prodeje už jsme dosáhli i navýšení tržeb o 100 %. Možná to u vás nebude tolik, ale zlepšení a posun určitě nastane. Zvlášť pokud ho spojíme i s následnými konzultacemi s jasným cílem: Zvýšit vaši prosperitu.
K čemu se vám hodí školení
Když mé služby využili COOP, Makro, Europcar, Stredoslovenská energetika, síť řeznictví Novák, Tatramat, SEMAG, ale i mnozí menší podnikatelé a živnostníci, jistě budou dobré i pro vás.
Proč podnikatelé jako vy nejčastěji sáhnou po školení? V první řadě samozřejmě proto, aby si doplnili vědomosti. Za druhé je důležitá i inspirace. A v neposlední řadě dokáže dobré školení účastníky zaktivizovat a namotivovat.
Obsah školení
Aktivní prodej v B2C – podnikatelé
Aktivní prodej v prodejně, restauraci, službách apod. Komplexní pojetí aktivního prodeje, aktivní nabídka, category management. Získávání a udržení věrných zákazníků, komunikace s nimi. Motivace zaměstnanců k aktivnímu prodeji.
Výsledek: Zvýšení tržeb o 30 % i více
Vhodné pro: Menší podnikatele, majitele prodejen, restaurací, provozoven služeb apod.
Jak: Online školení
Aktivní prodej v B2C – prodavači a personál
Aktivní prodej v prodejně, restauraci, službách apod. Provedení prodejním procesem od vstupu zákazníky po jeh odchod. Vedení aktivního prodejního dialogu. Komunikace se zákazníkem, působení na psychologické potřeby. Zásady podpory věrnosti zákazníků.
Výsledek: Zvýšení tržeb o 30 % i více
Vhodné pro: Prodavače prodejen, pracovníky sjednávající zakázky ve službách, personál restaurací apod.
Jak: Živé firemní školení
Aktivní prodej v B2B
Zásady aktivního prodeje v B2B segmentu. Oslovení zákazníků, nabídka a jednání se zákazníky podle Caesarovy metody, získávání a udržování věrných zákazníků a komunikace s nimi.
Výsledek: Zvýšení úspěšnosti zákazníků o 20 % a více, prodloužení délky obchodních vztahů se zákazníky, zvýšení odolnosti proti přetažení zákazníků konkurencí.
Vhodné pro: Prodejce a menší podnikatele
Jak: Živé firemní školení, online školení
Informace, s čím se na mě můžete ohledně školení obrátit, najdete i v jednotlivých článcích v blogu.
Pojďme si o tom popovídat
Pojďme se tedy sejít. Vzhledem k tomu, že nabízím hodinovou úvodní konzultaci zdarma, (probereme, co a jak potřebujete školit), nekupujete žádného kocoura v pytli, ale můžete se přesvědčit, jestli se vám moje služby budou hodit nebo ne.
Více informací o školení najdete zde