Konzultace Miloše Tomana
Už víc jak 30 let získávám vědomosti a sbírám zkušenosti, abych je pak proměnil v podobě konzultace v prosperitu malých a středních podnikatelů. S použitím intuitivního marketingu podporuji vytváření unikátních podnikatelských strategií, úspěšné soupeření s větší konkurencí, zvyšování tržeb a prodeje.
Když mé služby využili COOP, Makro, Europcar, Stredoslovenská energetika, síť řeznictví Novák, Tatramat, hotel Savoy Praha, ale i mnozí menší podnikatelé a živnostníci, jistě budou dobré i pro vás.
K čemu se vám hodí konzultace
Proč podnikatelé jako vy nejčastěji vyhledávají poradenství a konzultace? Za prvé proto, že potřebují širší vědomosti a zkušenosti, které každý nemá. Za druhé proto, že někdy na všechno bývají sami a potřebují nějakou podporu. A za třetí z toho důvodu, že jako všichni podléhají provozní slepotě a uvítají, když se na jejich podnikání někdo podívá zvenčí.
Můžeme si pro pořádek také uvést, proč se naopak někteří podnikatelé brání přijmout jakoukoliv radu. Pro někoho jsou to peníze. Většinou ale obava, že když někoho požádají o konzultace, budou vypadat jako lidé, co mají mezery ve vědomostech. Ale pak sáhnou po knihách nebo radách z internetu, protože těm to „fungovalo“. Každé podnikání je však jiné.
Pojďme si o tom popovídat
Pojďme se tedy sejít. Vzhledem k tomu, že nabízím hodinovou úvodní konzultaci zdarma (povídání o vašem podnikání a vašich potřebách), nekupujete žádného kocoura v pytli, ale můžete se přesvědčit, jestli se vám moje služby budou hodit nebo ne.
Více informací o konzultacích najdete zde