Jak zaujmout hned na poprvé
Tato kniha vám ukáže, jak spolehlivě zaujmout zákazníky, i když jsou zaplaveni informacemi.
Každou minutu útočí na lidi tisíce informací. V té záplavě je velmi těžké se na něco soustředit. Přesto mají některá sdělení evidentní úspěch. Čím to je? Dobří marketéři jsou struční, odkazují na známé věci – a nenechají se strhnout požadavkem na maximální objektivitu. Popis „Pomelo je přerostlý grapefruit se silnou měkkou slupkou“ sice není přesný, ale srozumitelný ano.
V několika částech své celosvětově úspěšné příručky seznamují autoři posluchače s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku, poučku nebo zprávu plnou člověku nicneříkajících pojmů.
Vaším prvním úkolem při komunikaci je získání pozornosti
Někdo k tomu používá svou silnou autoritu. Ve většině případů si však pozornost nemůžeme vynutit, musíme ji upoutat. A to je mnohem obtížnější. Jak to tedy udělat, aby naše sdělení bylo jasné? Proč tedy některé nápady, myšlenky nebo informace zaujmou a jiné nikoliv? Poslechněte si tuto audioknihu a přinejmenším se dozvíte, proč tomu tak je. V lepším případě naleznete inspiraci, nové nápady a naučíte se psát a prezentovat své myšlenky tak, aby nezapadly ale naopak zaujaly co největší počet lidí. Zjistíte v ní, jak zaujmout zákazníky.
Použijte v praxi
Dobrá komunikace připomíná takzvané „městské legendy“. Ty zaujmou vždy a každý si je zapamatuje. Také je používám. Pokud chcete zlepšit svoji marketingovou komunikaci, doporučuji tuto knihu. A jak potom využít, co se v ní dozvíte:
Vyberte si:
Autor: Miloš Toman
Jsem autorem knih o intuitivním marketingu a managementu s více jak 30 let zkušeností z podnikání, prodeje a marketingu. Proto vám mohu doporučit své Konzultace, Školení Aktivního prodeje a Akcelerátor prodeje.