Marketing

Jak zaujmout hned na poprvé

Tato kniha vám ukáže, jak spolehlivě zaujmout zákazníky, i když jsou zaplaveni informacemi.

Každou minutu útočí na lidi tisíce informací. V té záplavě je velmi těžké se na něco soustředit. Přesto mají některá sdělení evidentní úspěch. Čím to je? Dobří marketéři jsou struční, odkazují na známé věci – a nenechají se strhnout požadavkem na maximální objektivitu. Popis „Pomelo je přerostlý grapefruit se silnou měkkou slupkou“ sice není přesný, ale srozumitelný ano.

Za neschopností zaujmout často stojí tzv. „kletba vědění“. Představa, že musíme podat přesné a vyčerpávající informace. Ty ovšem zajímají jen málokoho. Mistři na to jdou opačně.

V několika částech své celosvětově úspěšné příručky seznamují autoři posluchače s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku, poučku nebo zprávu plnou člověku nicneříkajících pojmů.

Vaším prvním úkolem při komunikaci je získání pozornosti

Někdo k tomu používá svou silnou autoritu. Ve většině případů si však pozornost nemůžeme vynutit, musíme ji upoutat. A to je mnohem obtížnější. Jak to tedy udělat, aby naše sdělení bylo jasné? Proč tedy některé nápady, myšlenky nebo informace zaujmou a jiné nikoliv? Poslechněte si tuto audioknihu a přinejmenším se dozvíte, proč tomu tak je. V lepším případě naleznete inspiraci, nové nápady a naučíte se psát a prezentovat své myšlenky tak, aby nezapadly ale naopak zaujaly co největší počet lidí. Zjistíte v ní, jak zaujmout zákazníky.

Použijte v praxi

Dobrá komunikace připomíná takzvané „městské legendy“. Ty zaujmou vždy a každý si je zapamatuje. Také je používám. Pokud chcete zlepšit svoji marketingovou komunikaci, doporučuji tuto knihu. A jak potom využít, co se v ní dozvíte:

Vyberte si:

 
Autor: Miloš Toman
Miloš Toman

Jsem autorem knih o intuitivním marketingu a managementu s více jak 30 let zkušeností z podnikání, prodeje a marketingu. Proto vám mohu doporučit své Konzultace, Školení Aktivního prodeje a Akcelerátor prodeje.