Intuitivní marketing v prodejně

Intuitivní marketing v prodejněJak naplno využít možností vaší prodejny a nestát se tak snadnou kořistí velké konkurence? Může i pod náporem nadnárodních korporací a řetězců prosperovat nezávislá prodejna, ať už prodáváte rohlíky nebo hřebíky? A jak vypadají nástroje, které vám v tom pomohou? Na všechny tyto otázky odpovídá třetí, zcela přepracované vydání knihy Zlatá prodejna, tentokrát i s novým titulem Intuitivní marketing v prodejně. Na téměř sto stránkách najdete množství rad a inspirace pro tradiční maloobchod. Místo teorie samá praxe a hned použitelné návody.

Základem všeho je aktivní prodej. V publikaci zjistíte, že nejde ani o nic nového, ani o nic nákladného nebo snad nedostupného menším obchodníkům.

V e-knize "Intuitivní marketing v prodejně" (formát A5, 90 stran, PDF), si proto kromě jiného přečtěte:

  • Jak odstraňovat bariéry, které zákazníkům brání v nákupu
  • Jak v prodejně úžasně fungují instinkty a emoce
  • Jak ovlivnit prodej chováním prodavačů
  • Jak vystavovat zboží a dělat akce
  • Jak posilovat věrnost zákazníků

 Postupy uvedené v této knize také používáme v programu PARTNER PLUS

 
Chci si zdarma stáhnout e-book Intuitivní marketing v prodejně:

Informace o nakládání s osobními daty zde.