Aktivní prodej v prodejně
Má nezávislý obchodník šanci přežít vedle větší a silnější konkurence, nebo dokonce prosperovat, ať už prodává rohlíky nebo hřebíky? Existuje něco, co vám v tom pomůže? Odpověď zní, že ano. Je potřeba prodávat jinak než řetězce.
Tento e-book, jediný svého druhu, vám přináší obsáhlý pohled na podnikání v tradičním maloobchodě. Především v něm ale najdete konkrétní rady, jak ve vaší prodejně zvýšit obrat a tržby.
Odpověď, jak na to, je v už ve čtvrtém, rozšířeném vydání této e-knihy s novým názvem Aktivní prodej v prodejně. Na téměř 140 stránkách najdete množství originálních rad a inspirace pro tradiční maloobchod. Místo nezáživné teorie je zde samá praxe a ihned použitelné návody. Nově také týdenní itinerář, jak zlepšit fungování prodejny a zvýšit tržby.
Není to kniha na jedno přečtení. Ti, co chtějí obstát v této době, ji používají denně.
V e-knize se dočtete
- jakou cenu má věrný zákazník
- jak aktivním prodejem navýšit tržby o desítky procent
- jak přimět zákazníky, aby u vás utráceli znovu a znovu
- proč jsou v moderní prodejně zážitky důležitější než zboží
- jak během týdne nastavit prodejnu tak, aby více vydělávala
PDF, 140 stran, optimalizováno pro mobily a tablety