Aktivní prodej v restauraci

Restaurace v poslední době dostávaly ránou za ránou. Těšit se, že to jednou bude jako dřív, je marné. Vítejte v nové době. V časech, kdy se boj o zákazníky přiostřil. Dobře načepovat pivo a uvařit levný oběd už nestačí. Je potřeba přidat ještě něco.

V tomto e-booku najdete užitečné a praktické rady, jak si v těžkých dobách zajistit prosperitu restaurace a dostat ji na stupně vítězů

Řešením je funkční marketing. Je důležité se věnovat tomu, co přitáhne nové hosty, udělá z nich věrné zákazníky a zvýší jejich útratu. Jinak řečeno, potřebujete pracovat s věrností zákazníků a aktivně jim prodávat. Tato kniha je plná praktických a originálních návodů, jak to udělat.

E-book “Aktivní prodej v restauraci” vám ukáže, jak dělat marketing restaurace tak, abyste ji zaplnili a měli dobré tržby. A to nenáročně a bez nutnosti investovat velké peníze.

V knize se také dočtete

  • proč McDonald’s vydělává miliardy a vy ne
  • na co myslí zákazníci a čím je přesvědčíte
  • kolik vám vydělají zážitky
  • kdy máte dovoleno lhát
  • proč se nespoléhat na nízké ceny

PDF, 90 stran, optimalizováno pro mobily a tablety

Ušetřete 375,- Kč a stáhněte si teď zdarma

Dobré? Podělte se s ostatními...