Intuitivní marketing v prodejně

Má nezávislý obchodník šanci přežít vedle větší a silnější konkurence, nebo dokonce prosperovat, ať už prodává rohlíky nebo hřebíky? Existuje něco, co vám v tom pomůže? Odpověď zní, že ano. Je potřeba prodávat jinak než řetězce.

Tento e-book, jediný svého druhu, vám přináší obsáhlý pohled na podnikání v tradičním maloobchodě. Především v něm ale najdete konkrétní rady, jak ve vaší prodejně zvýšit obrat a tržby.

Odpověď, jak na to, je v už třetím, rozšířeném vydání knihy Intuitivní marketing v prodejně. Na téměř sto stránkách najdete množství originálních rad a inspirace pro tradiční maloobchod. Místo nezáživné teorie je zde samá praxe a ihned použitelné návody.

Není to kniha na jedno přečtení. Ti, co chtějí obstát v této době, ji používají denně.

V e-knize se dočtete

  • jakou cenu má věrný zákazník
  • jak aktivním prodejem navýšit tržby o desítky procent
  • jak přimět zákazníky, aby u vás utráceli znovu a znovu
  • proč jsou v moderní prodejně zážitky důležitější než zboží
  • jaký zesilovač prodeje konkurence nepoužívá, ale vy ho můžete mít

PDF, 90 stran, optimalizováno pro mobily a tablety

Sáhněte si zdarma