Marketing

50 tajemství přesvědčování

Tato kniha vás vybaví 50 způsoby, jak spolehlivě přesvědčit zákazníky, ale i další lidi kolem vás. A co víc, jde o nástroje ověřené vědci.

Přečetl jsem ji jedním dechem během čtyřhodinové cesty vlakem. Úžasná na ní není skutečnost, že všechny popisované jevy a přesvědčovací postupy jsou podloženy vědeckými výzkumy a experimenty. To jim dodává na věrohodnosti, ale nejdůležitější je, že jimi můžete hned vzápětí proměnit své marketingové materiály, články na webu i obsah osobních jednání tak, aby byly podstatně účinnější.

V knize najdete 50 způsobů, jak přesvědčit své zákazníky. Všechny vědecky podložené a ověřené experimenty. Tedy spolehlivě fungující.

Nepotřebujete k tomu peníze, agentury ani zkušené kreativce. Jak třeba uvádějí autoři (a dokládají vědeckým pokusem), už prostým použitím slova „protože“ zvýšíte ochotu lidí vyhovět vám o více jak 30%. Je to snadné? Samozřejmě.

Autoři dále v knize 50 tajemství přesvědčování odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu. Zaměřují se nejen na pracoviště, ale také na osobní interakce – v roli rodiče, souseda nebo kamaráda. Rady, které poskytují, jsou praktické, orientované na činy, etické a snadno proveditelné.

Dozvíte se například

  • jak si jednoduchou otázkou zajistíte dramaticky vyšší podporu svých myšlenek
  • která kancelářská pomůcka vám zajistí větší přesvědčivost
  • jakou roli může hrát podobnost
  • jak se můžete chlubit a nebýt přitom označeni za náfuky
  • jakou radu nám poskytnou číšníci a servírky

Použijte v praxi

Mohu porovnat svoji úspěšnost, pokud jsem přesvědčoval živelně a pokud jsem využil poznatky, jako jsou ty v knize 50 tajemství přesvědčování. Jistě tušíte, co mi fungovalo lépe. A jak potom tyto poznatky využít v praxi?

 
Autor: Miloš Toman
Miloš Toman

Jsem autorem knih o intuitivním marketingu a managementu s více jak 30 let zkušeností z podnikání, prodeje a marketingu. Proto vám mohu doporučit své Konzultace, Školení Aktivního prodeje a Akcelerátor prodeje.