Školení Efektivní prodejna
Jak být úspěšný v době, kdy prudce roste konkurence, a to nejen z řad kamenných obchodů, ale také e-shopů? Starý přístup to řeší s pomocí zboží a cen. Ale protože ho používají téměř všichni, konkurenceschopnost nijak neposiluje. Naopak, vede jen k cenovému soupeření a tím se snižuje efektivita prodeje. V současné době se v průměru 62 % zboží prodává v promocích.
Aktivní prodej, na němž je toto školení založené, vychází ze skutečných znalostí, jak zákazníci myslí a jak se rozhodují. Využívá k tomu jak nejnovější poznatky behaviorálních věd, tak i mé více jak 30leté praktické zkušenosti.
Nástroje, které nesnižují marže a zisk
Toto školení vás tedy seznámí s nástroji, které nesnižují marže a zisk, ale naopak zvyšují prodej při zachování současných nákladů na něj. Roste tak efektivita prodeje.
Je vhodné pro firmy se strategií růstu, cílevědomé, s progresivním managementem. Jeho odlišnost od konvenčních vzdělávání osloví ty, kteří mají odvahu hledat nové cesty a chtějí dosahovat mimořádné úspěšnosti.
Školení můžeme připravit jednak pro management (manažery maloobchodního prodeje, vedoucí prodejen apod.), jednak pro prodavače. A v neposlední řadě ho mohou využít maloobchodní aliance pro své členy.
Stáhněte si informaci o školení v PDF: Efektivní prodejna