Školení pro firmy

Svět marketingu a prodeje se neustále vyvíjí. Ale staré přístupy mají tuhý život. Mění se technologie, myšlenkové vzorce však zůstávají. A kazí výsledky. Možná i vy jste s nimi nespokojeni. Pak je ten správný čas na Aktivní prodej a Intuitivní marketing a Tribal leadership.

Proč? Protože v nich využívám nejmodernější poznatky o tom, jak zákazníci myslí a rozhodují se. Skutečné vědomosti, ne domněnky teoretiků. Ověřené více jak 30 let vlastní praxe.

Jedná se o firemní školení v těchto oblastech: Management, Marketing, B2C prodej (maloobchod, restaurace, služby apod.) a B2B prodej (firemní prodej).

Témata školení

V oblasti managementu (Tribal Leadership)

  • jak využít kmenovou kulturu v organizaci
  • pět vývojových stupňů a jak stoupat vzhůru
  • jak jazyk a vztahy ovlivňují výkonost organizace
  • jak vytýčit hodnoty a cíle
  • jak se stát kmenovým vůdcem
  • jak na 4. stupni vytvořit úspěšnou strategii
  • a další…

Další informace a ceny jsou uvedeny v brožuře:

Seminář Tribal Leadership

V oblasti marketingu

  • jak připravit aktivní marketingovou strategii
  • jak získat pozornost zákazníků
  • jak vytvořit působivou reklamu
  • jak zapojit instinkty a emoce
  • jak si dlouhodobě udržet zákazníky
  • a další…

Další informace a ceny jsou uvedeny v brožuře:

Školení Strategie odlišnosti

V oblasti B2C

  • jak nastavit prodejnu, restauraci, služby apod. na Aktivní prodej
  • jak připravit aktivní nabídku, použít category management, pobídky
  • jak využít smyslového, instinktivního a emočního marketingu
  • jak získávat a udržet si věrné zákazníky a komunikovat s nimi
  • jak k aktivnímu prodeji motivovat zaměstnance
  • a další…

Další informace a ceny jsou uvedeny v brožuře:

Školení Aktivní prodej v prodejně

V oblasti B2B

  • jak využít Caesarovu metodu
  • jak aktivně poznávat a řešit problémy zákazníků
  • jak naladit zákazníky a snížit tak tvrdost vyjednávání
  • jak dosahovat lepších výsledků s využitím instinktů a emocí
  • jak dovést nabídku k objednávce
  • a další…

Další informace a ceny jsou uvedeny v brožuře:

Školení Aktivní prodej v B2B

Výsledek a přínos

Zvýšení tržeb nebo úspěšnosti prodeje o i o desítky procent. Ověřeno dlouholetou praxí. Využili toho například už

✅ COOP Bratislava (školení vedoucích slovenských prodejen a vedoucích pracovníků družstev)
✅ TESCOMA (zvýšení prodeje ve firemních prodejnách)
✅ MAKRO Cash & Carry (školení pracovníků, poskytujících poradenství obchodníkům v programu „Můj obchod“)
✅ Nakladatelství ANAG (školení obchodních zástupců pro maloobchodní prodej)
✅ HOYA (školení majitelů a vedoucích prodejen optiky)
✅ TATRAMAT (školení vedoucích pracovníků)
✅ BIOO.CZ (školení vedoucích pracovníků, pracovníků prodejny a e-shopu)
✅ SEMAG (školení pracovníků pro síť rychlého občerstvení a prodejen pečiva)
✅ SLOVENSKÉ LIEČEBNÉ KÚPELE PIEŠŤANY (školení zaměstnanců)
✅ ZIMBO CZECHIA (školení zaměstnanců sítě řeznictví Novák, vytvoření instruktážního filmu)
✅ EUROPCAR (zvýšení výpůjček aut české pobočky evropské autopůjčovny)
✅ STREDOSLOVENSKÁ ENERGETIKA (školení prodejních zástupců)
✅ TOMA (řešení zvýšení návštěvnosti v obchodním centru TERNO Zlín)
✅ Hotel SAVOY (zvýšení návštěv hotelové restaurace)
a mnohé další…

Proč se rozhodnout pro toto školení

Aktivní marketing a prodej je novým přístupem a v současné době nejúčinnějším nástrojem prodeje a marketingu. Využívá faktory, o kterých se jinde v takto komplexní formě nedozvíte. A nejde o teorii, ale o návody, které můžete ihned uplatnit v praxi a zvýšit tak prodejní úspěšnost a tržby.

Více o mně

Pošlete nezávaznou poptávku

Pošlete nezávaznou poptávku a my vám připravíme nabídku školení přesně podle vašich potřeb.