Školení Zvyšte efektivitu prodeje
Pokud máte na starosti obchod, tak to znáte. Rady, které dostanete, jsou pořád na jedno brdo: Zkraťte schůzky i prodlevy mezi nimi, nezdržujte se zapisováním informací z jednání, jednejte online. Zvýší to však efektivitu prodeje?
O přínos jde totiž jen na první pohled. Nahuštění schůzek stresuje, takže se obchodník místo na jednání soustředí na ciferník hodinek. Informace, které si nezapsal, zapomene a ony se ukáží jako klíčové. Při online nevyužije všechny své dovednosti.
Jak dosáhnout efektivity
Cesta k efektivitě prodeje tedy není kvantitativní. Jestliže 10% výtěžnost zvýšíte na 20 %, získáte za stejnou dobu dvojnásobek zákazníků. Není třeba natahovat čas, stresovat se nebo přibírat další obchodníky.
Jak na to? Odpověď vám poskytne toto firemní školení, postavené na zásadách Aktivního prodeje, tedy na znalosti toho, jak zákazníci myslí, na co a jak reagují a jak se rozhodují.
K tomu používám jednak nejnovější poznatky behaviorálních věd, jednak své více jak 30tileté zkušenosti.
Stáhněte si informaci o školení v PDF: Zvyšte efektivitu prodeje