Zákazník v akci

 

Ve svém životě jsem nějakých pětadvacet let strávil hodiny ve frontách před prodejnami, ve kterých stejně nakonec nic neměli. Byl jsem tedy přesvědčen, že když se to všechno změnilo, obchody se naplnily zbožím až k prasknutí a nové supermarkety a nákupní galerie rostly jako houby po dešti, budu si konečně moci nákupů užívat.

 
E-book zdarma na Intuitivním marketingu Zákazník v akci od Miloše Tomana
 
Léta o tom také jako odborník na marketing přesvědčuji obchodníky a dalo by se čekat, že pochopí důležitost partnerství a dobrého vztahu mezi nimi a zákazníky. Přesto jsem byl často zklamán.

Nakonec jsem na to přece jen přišel. Pochopil jsem, že chceme-li situaci změnit, nemůžeme začít od obchodníků, restauratérů a jiných podnikatelů, i když to vypadá logicky. Aktivita musí vyjít od nás, zákazníků. Je potřeba se stát aktivními zákazníky.

 

Stáhněte si zdarma e-book Zákazník v akci (kuchařka nákupních labužníků) od Miloše Tomana

Informace o nakládání s osobními daty zde.