Zákazník v akci
Ve svém životě jsem nějakých pětadvacet let trávil hodiny ve frontách před prodejnami, ve kterých stejně nakonec nic neměli. Teď máme zcela jiné možnosti. Ale využíváme je? Tato e-kniha vám ukáže, jak se stát spokojeným zákazníkem a každý nákup si užívat.
V tomto e-booku si přečtete, jak nebrat nákupy jako nutné zlo, ale pořádně se je užívat. A odhalím vám také některé triky obchodníků.
Léta coby odborník na marketing přesvědčuji obchodníky, aby svým zákazníkům poskytovali nákupní zážitky a udržovali s nimi dobré vztahy. Často marně. Pochopil jsem tedy, že chceme-li situaci změnit, nemůžeme začít od obchodníků, restauratérů a jiných podnikatelů, i když to vypadá logicky. Aktivita musí vyjít od nás, zákazníků. Je potřeba se stát aktivními zákazníky. O tom je takto e-kniha.
V e-booku se také dočtete
- máte se bát manipulace?
- jaký je rozdíl mezi konzumací a konzumem
- jak fungují naše smysly
- z čeho vychází naše věrnost
- jak s námi při nákupu lomcují emoce a jak si nákup užívat
PDF, 60 stran, optimalizováno pro mobily a tablety