Aktivní prodej v restauraci
Restaurace v poslední době dostávaly ránou za ránou. Těšit se, že to jednou bude jako dřív, je marné. Vítejte v nové době. V časech, kdy se boj o zákazníky přiostřil. Dobře načepovat pivo a uvařit levný oběd už nestačí. Je potřeba přidat ještě něco.
Řešením je funkční marketing. Je důležité se věnovat tomu, co přitáhne nové hosty, udělá z nich věrné zákazníky a zvýší jejich útratu. Jinak řečeno, potřebujete pracovat s věrností zákazníků a aktivně jim prodávat. Tato kniha je plná praktických a originálních návodů, jak to udělat.
E-book „Aktivní prodej v restauraci“ vám ukáže, jak dělat marketing restaurace tak, abyste ji zaplnili a měli dobré tržby. A to nenáročně a bez nutnosti investovat velké peníze.
V knize se také dočtete
- proč McDonald’s vydělává miliardy a vy ne
- na co myslí zákazníci a čím je přesvědčíte
- kolik vám vydělají zážitky
- kdy máte dovoleno lhát
- proč se nespoléhat na nízké ceny
PDF, 90 stran, optimalizováno pro mobily a tablety