Příběhy podnikatelů: Hospoda, která vstala z mrtvých
Jediným návštěvníkem byl spolužák Lukáš, který tu usrkával nealkoholické pivo. Odstrčil židli u stolu a posadil se vedle něho. Na něco si vzpomněl. "Poslouchej, ty přece děláš nějaký ten marketing, nebo co. Tak co kdybys mi poradil, jak to tady naplnit?"
Lukáš si poslechl všechny jeho stesky a dal si na to přinést pořádné pivo. "Proč pořád jen přemýšlíš, jak zlevnit? To se ti stejně nepodaří. Chlapi se ti taky sami od sebe nevrátí. Leda jako doprovod manželek." Opatrně se rozhlédl, jestli někde nečíhá aktivistka Me Too se zápisníkem. "Muži jsou sice hlava rodiny, ale ženy krkem, který s ní otáčí."
"Počkej, počkej," zastavil ho Franta. "Přece nechceš tvrdit, že teď budou na pivo chodit ženské a manžely přitáhnou pod paží. To je hloupost, do hospody chodili odjakživa chlapi a ženy na ně čekaly doma, někdy i s válečkem na nudle."
"Proč se pořád držíš toho, co bylo," kroutil hlavou Lukáš. "Dřív byla hospoda plná, teď není. Časy se mění a vzpomínání ti nepomůže." Napil se a pokračoval: "Taky neříkám, že mají chodit na pivo. Udělej tady grilovačku. Besedu s nějakým zajímavým člověkem. Odpoledne pro děti. Taneční večer, oslavy svátků a já nevím co ještě. Zkrátka to rozhýbej." ( viz také Hospody už nejsou místem, kde se pije pivo).
Franta chvíli bručel něco o tom, že tak chytrý člověk by také mohl vymyslet něco, co mu nepřidělá práci. Ale pak si řekl, že to grilování by mohl zkusit. Gril doma měl. Obešel sousedy s pozvánkou, nadělal jim spoustu laskomin a v pátek večer bylo plno. Od té doby přibyla spousta akcí a jejich seznam, zvlášť v létě, je pěkně dlouhý (visí ve vitríně hned vedle vchodu). Slaví tu kdejaký svátek, od Valentýna až po Huberta. A Lukáš má vždycky pár piv zdarma. Vždyť si to opravdu zaslouží.
Své šance na úspěch zvýšíte, když:
- nebudete lpět na tom, co už je dávno překonané
- začnete hledat zákazníky mezi lidmi, kteří by vás dosud jako zákazníci vůbec nenapadli
- s novými zákazníky budete jako podle zásad intuitivního marketingu vytvářet skvělé vztahy, by vás navštěvovali opakovaně

Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.