Semináře pro veřejnost

Začínal jsem podnikat v 90. letech. V té době stačilo mít nadšení. Dnes jsou zapotřebí rozsáhlé znalosti. A to nejen v oblasti, ve které podnikáte, ale také v marketingu a prodeji. Mít dostatek zákazníků a dobře prodávat znamená být úspěšným podnikatelem. Mám pro vás jedinečné semináře, založené na intuitivním marketingu.

Podělím se s vámi o 30 let svých zkušeností podnikatele, obchodníka, konzultanta a lektora, ale také o vědomosti, zejména z oblasti behaviorálních věd a psychologie, které jsem za tu dobu načerpal.

V současnosti si můžete vybrat z následující 4 seminářů:

Cesta změny

Na začátku roku 2008 nastoupila na místo ředitelky Radiožurnálu Barbora Tachecí a neprodleně se pustila do změn. Místo aby dosáhla svých cílů, byla však za měsíc odvolána.

Byla přesvědčená, že na změny stačí silná vůle. Jenže zaměstnanci i posluchači se postavili proti ní. Kdyby absolvovala tento seminář, možná by všechno dopadlo jinak. To už je však minulost. Ale před vámi teď možná také stojí potřeba provést ve firmě změny. Třeba zatím i v podobě neurčitého pocitu. A to je důvod, proč se přihlásit na seminář Cesta změny.

Zjistíte na něm:

  • 7 důvodů, proč ve firmě začít uvažovat o změnách
  • Jak zjistit, kde chcete být a jak se tam dostat
  • Jak se na změny připravit a zajistit, že budou přijaty
  • Jak ovládnout procesy
  • Co je to Metamorphing

Kompletní program semináře si stáhněte zde

Registrace


Prodejte všechno! – Aktivní prodej v B2B

Byl to okamžik, který mi změnil život. Pamatuji si ho dodnes. Zákazník si ode mě vzal plastovou složku s nabídkou a ceníkem, kterou jsem mu přinesl. A udělal něco, co mi otevřelo oči a změnilo můj způsob prodeje. Začal jsem používat Aktivní prodej. Na tomto semináři vám ukážu, jak na to a jak s jeho pomocí dosáhnout prodejního úspěchu.

Kromě jiného ode mě dozvíte:

  • jak využít Caesarovu metodu
  • jak zákazníky zaujmout svým oslovením
  • jak aktivně poznávat a řešit problémy zákazníků
  • jak naladit zákazníky a snížit tak tvrdost vyjednávání
  • jak dovést nabídku od začátku až k objednávce

Podrobný program semináře si stáhněte zde

Registrace


Aktivní prodej v prodejně

Přes 80 % nákupních rozhodnutí vzniká v prodejně. Pokud tato rozhodnutí záměrně a chytře neovlivňujete, přicházíte o velkou část tržeb. Na semináři dostanete informace o nástrojích, které vám zvýší prodej o 30 i více procent. Například:

  • jak se zákazníci rozhodují ke koupi
  • jak připravit aktivní nabídku, použít category management, pobídky
  • jak využít smyslového, instinktivního a emočního marketingu
  • jak získávat a udržet si věrné zákazníky a komunikovat s nimi
  • jak využít AI a digitální nástroje

Kompletní program semináře si stáhněte zde

Registrace


Marketing, který prodává

Soustřeďte se na podstatné. Pokud netoužíte po samoúčelných efektech, ale po marketingu požadujete, aby prodával a vydělával, je tento seminář pro vás to pravé. Dozvíte se například:

  • jak se orientovat na zákazníka
  • jak zvolit strategii odlišnosti
  • jak dělat aktivní marketing
  • jak vytvořit úspěšnou kampaň
  • jak si udržet věrné zákazníky

Kompletní program semináře si stáhněte zde

Registrace

Také firemní školení

Podrobnosti o školení pro firmy najdete zde


Budeme vás informovat

Chcete vědět, kdy bude nejbližší termín některého ze seminářů? Včas vám ho oznámíme na váš e-mail.