Semináře pro veřejnost

Začínal jsem podnikat v 90. letech. V té době stačilo mít nadšení. Dnes jsou zapotřebí rozsáhlé znalosti. A to nejen v oblasti, ve které podnikáte, ale také v marketingu a prodeji. Mít dostatek zákazníků a dobře prodávat znamená být úspěšným podnikatelem. Mám pro vás jedinečné semináře, založené na intuitivním marketingu.

Podělím se s vámi o 30 let svých zkušeností podnikatele, obchodníka, konzultanta a lektora, ale také o vědomosti, zejména z oblasti behaviorálních věd a psychologie, které jsem za tu dobu načerpal.

V současnosti si můžete vybrat následující čtyři semináře:

Aktivní prodej v B2B

Osvojte si nástroje pro zvýšení prodeje. Obchodní úspěch závisí z větší části na znalostech toho, jak zákazníci myslí a jak se rozhodují. Dozvíte se na tomto semináři. Kromě jiného:

  • jak využít Caesarovu metodu
  • jak úspěšně zákazníky oslovit
  • jak aktivně poznávat a řešit problémy zákazníků
  • jak naladit zákazníky a snížit tak tvrdost vyjednávání
  • jak dovést nabídku k objednávce

Kompletní program semináře najdete zde


Aktivní prodej v prodejně

použijte 7 nástrojů ziskové prodejny. Přes 80 % nákupních rozhodnutí vzniká v prodejně. Na semináři se dozvíte, jak je povzbuzovat a ovlivňovat podle svých potřeb. Například:

  • jak se zákazníci rozhodují ke koupi
  • jak připravit aktivní nabídku, použít category management, pobídky
  • jak využít smyslového, instinktivního a emočního marketingu
  • jak získávat a udržet si věrné zákazníky a komunikovat s nimi
  • proč a jak vytvářet nákupní zážitky

Kompletní program semináře najdete zde


Cool management

Transformujte svoji organizaci na Firmu 3.0. Vést podnik nemusí nutně znamenat, že žijete ve stresu, nedostatku času a zaděláváte si na infarkt ve čtyřiceti. Jde to i jinak. Návod vám dá tento seminář. Například:

  • jaká je skutečná role manažera
  • proč v byznysu nevyužíváme 80 % lidského potenciálu a jak to změnit
  • zázračné působení vize
  • kmenová kultura jako cesta
  • jak pozvednout úroveň komunikace

Kompletní program semináře najdete zde


Marketing, který prodává

Soustřeďte se na podstatné. Pokud netoužíte po samoúčelných efektech, ale po marketingu požadujete, aby prodával a vydělával, je tento seminář pro vás to pravé. Dozvíte se například:

  • jak se orientovat na zákazníka
  • jak zvolit strategii odlišnosti
  • jak dělat aktivní marketing
  • jak vytvořit úspěšnou kampaň
  • jak si udržet věrné zákazníky

Kompletní program semináře najdete zde


Budeme vás informovat

Chcete vědět, kdy bude nejbližší termín některého ze seminářů? Včas vám ho oznámíme na váš e-mail.