Semináře pro veřejnost
Začínal jsem podnikat v 90. letech. V té době stačilo mít nadšení. Dnes jsou zapotřebí rozsáhlé znalosti. A to nejen v oblasti, ve které podnikáte, ale také v marketingu a prodeji. Mít dostatek zákazníků a dobře prodávat znamená být úspěšným podnikatelem. Mám pro vás jedinečné semináře, založené na intuitivním marketingu.
Podělím se s vámi o 30 let svých zkušeností podnikatele, obchodníka, konzultanta a lektora, ale také o vědomosti, zejména z oblasti behaviorálních věd a psychologie, které jsem za tu dobu načerpal.
V současnosti si můžete vybrat následující čtyři semináře:
Aktivní prodej v B2B
Osvojte si nástroje pro zvýšení prodeje. Obchodní úspěch závisí z větší části na znalostech toho, jak zákazníci myslí a jak se rozhodují. Dozvíte se na tomto semináři. Kromě jiného:
- jak využít Caesarovu metodu
- jak úspěšně zákazníky oslovit
- jak aktivně poznávat a řešit problémy zákazníků
- jak naladit zákazníky a snížit tak tvrdost vyjednávání
- jak dovést nabídku k objednávce
Kompletní program semináře najdete zde
Termín: Připravujeme
Aktivní prodej v prodejně
použijte 7 nástrojů ziskové prodejny. Přes 80 % nákupních rozhodnutí vzniká v prodejně. Na semináři se dozvíte, jak je povzbuzovat a ovlivňovat podle svých potřeb. Například:
- jak se zákazníci rozhodují ke koupi
- jak připravit aktivní nabídku, použít category management, pobídky
- jak využít smyslového, instinktivního a emočního marketingu
- jak získávat a udržet si věrné zákazníky a komunikovat s nimi
- proč a jak vytvářet nákupní zážitky
Kompletní program semináře najdete zde
Termín: Připravujeme
Cool management
Transformujte svoji organizaci na Firmu 3.0. Vést podnik nemusí nutně znamenat, že žijete ve stresu, nedostatku času a zaděláváte si na infarkt ve čtyřiceti. Jde to i jinak. Návod vám dá tento seminář. Například:
- jaká je skutečná role manažera
- proč v byznysu nevyužíváme 80 % lidského potenciálu a jak to změnit
- zázračné působení vize
- kmenová kultura jako cesta
- jak pozvednout úroveň komunikace
Kompletní program semináře najdete zde
Termín: Připravujeme
Marketing, který prodává
Soustřeďte se na podstatné. Pokud netoužíte po samoúčelných efektech, ale po marketingu požadujete, aby prodával a vydělával, je tento seminář pro vás to pravé. Dozvíte se například:
- jak se orientovat na zákazníka
- jak zvolit strategii odlišnosti
- jak dělat aktivní marketing
- jak vytvořit úspěšnou kampaň
- jak si udržet věrné zákazníky
Kompletní program semináře najdete zde
Termín: Připravujeme
Budeme vás informovat
Chcete vědět, kdy bude nejbližší termín některého ze seminářů? Včas vám ho oznámíme na váš e-mail.