Intuitivní reklama
Zatímco velké firmy jednoduše utrácejí rozpočty, menší podnikatel nemůže riskovat, že vydá všechny své peníze za reklamu, která nakonec nic nepřinese. Měl by se tedy držet zásady, že reklama neslouží k tomu, aby si kandidáti na umělce zaměstnaní v reklamních agenturách zajistili pravidelné a tučné příjmy, ale k podpoře prodeje.
S touto knihou se vydáte cestou inspirovanou diskontními leteckými společnostmi, které odbouraly zbytečné pozlátko, aby si jejich služby mohl dovolit každý. A zatímco ony kladou cestujícím otázku „Kdo chce jen cestovat?“, Intuitivní reklama se ptá: „Kdo chce jen prodávat?“ Ukazuje, jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také její mnohem vyšší účinnosti.
V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup receptem, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému prospěchu.
Seznamte se s jedinou českou marketingovou koncepcí, která se vyučuje na vysokých školách!