Intuitivní marketing prodává

Tato skutečně jedinečná kniha vám řekne, jak vhodnou kombinací nástrojů a působení na zákazníky, prostřednictvím moderních technologií a internetu, ale i tradičně tváří v tvář, oslovit nejen rozum, ale také instinkty a emoce klientů a dosáhnout tak významného prodejního a podnikatelského úspěchu.

V této knize se dočtete, jak s pomocí Caesarovy metody a dalších praktických postupů dosáhnete zvýšení úspěšnosti v prodeji.

Nahlédneme do jejich hlav a zjistíme, jak a podle čeho se skutečně rozhodují. Podíváme se také na chyby, které vás zbytečně připravují o zákazníky a zakázky, a ukážeme si, co je naopak zajímá a podněcuje k nákupu. S výjimečnými informacemi, které v této knize získáte, se před vámi doširoka otevřou brány úspěšného podnikání.

Co se v knize také dozvíte

  • jak oslovit zákazníky, aby vás poslouchali
  • jak k působení na zákazníky využít web, sociální sítě, eshop a newsletter
  • co chtějí zákazníci slyšet
  • jak připravit neodolatelnou nabídku
  • proč se zákazníky jednat osobně
  • jak reagovat na reklamace
  • a proč nikdy nic ničím nekončí…

Kniha je k dispozici ve formátu PDF, EPUB a MOBI.

Koupit knihu

Dobré? Podělte se s ostatními...