Intuitivní marketing prodává
Tato skutečně jedinečná kniha vám řekne, jak vhodnou kombinací nástrojů a působení na zákazníky, prostřednictvím moderních technologií a internetu, ale i tradičně tváří v tvář, oslovit nejen rozum, ale také instinkty a emoce klientů a dosáhnout tak významného prodejního a podnikatelského úspěchu.
V této knize se dočtete, jak s pomocí Caesarovy metody a dalších praktických postupů dosáhnete zvýšení úspěšnosti v prodeji.
Nahlédneme do jejich hlav a zjistíme, jak a podle čeho se skutečně rozhodují. Podíváme se také na chyby, které vás zbytečně připravují o zákazníky a zakázky, a ukážeme si, co je naopak zajímá a podněcuje k nákupu. S výjimečnými informacemi, které v této knize získáte, se před vámi doširoka otevřou brány úspěšného podnikání.
Co se v knize také dozvíte
- jak oslovit zákazníky, aby vás poslouchali
- jak k působení na zákazníky využít web, sociální sítě, eshop a newsletter
- co chtějí zákazníci slyšet
- jak připravit neodolatelnou nabídku
- proč se zákazníky jednat osobně
- jak reagovat na reklamace
- a proč nikdy nic ničím nekončí…
Kniha je k dispozici ve formátu PDF, EPUB a MOBI.