Knihy

Jak zvládnout maloobchod

Jakou cestou se má vydat menší obchodník, aby jeho prodejna vydělávala a neohrožovala ho konkurence globálních řetězců? Měli byste vědět, že jejich napodobování vám nemůže přinést úspěch. Řetězce budou mít vždy větší prodejny, více zboží a nižší ceny. Tato kniha vám ukáže, jak na to jít chytře a využít přednosti menších podnikatelů.

V této knize se dočtete, jak se na svoji prodejnu dívat jinak ave zdánlivých maličkostech nacházet významné prostředky pro zvýšení prodeje a tržbe.

Tato kniha vám představí celou paletu nástrojů, které velké firmy neumí používat, ale vy je snadno zvládnete. Od propojení samotného prodeje s internetem a moderní komunikací, přes odstraňování bariér, které zákazníkům brání v nákupu, až po vrchol, jímž je aktivní prodej. Po přečtení této knihy budete vědět, jak z vaší prodejny udělat místo, které konkurence nedokáže napodobit.

Co vám kniha přinese

  • Zjistíte, jak jednoduchou změnou přístupu k zákazníkovi dosáhnete vyššího obratu a současně ušetříte na reklamě.
  • Naučíte se upravit prodejnu tak, aby do ní zákazníci rádi, ve větším počtu a častěji přicházeli a aby prodejna vydělávala.
  • Naučíte se pracovat s cenami, efektivně využívat akce propagovat v souvislostech.
  • Získáte návod, jak aktivně prodávat a trénovat v tom prodavače.
  • Budete umět pracovat s věrnými zákazníky a tím zvýšíte svůj obrat.
  • Zjistíte, jak propojit kamenný obchod s internetem

Řekli o knize

Kéž by si tuto knihu přečetli všichni ti, kteří prodejny vedou, vlastní či provozují! Za ty roky, po které dělám rozhovory s lidmi kolem maloobchodu a píši články o in-store komunikaci, jsem dospěla ke stejnému názoru jako Miloš Toman – že lidský faktor prodeje je největším úskalím našich obchodů. V designu, technologiích a umu jsme rychle dohnali rozvinutý kapitalistický svět, ale stále mě udivuje, že se tématem lidského přístupu málo zabýváme.

To je také důvod, proč shledávám tuto knihu jako ojedinělou a úžasně přínosnou. Autor knihy naprosto čtivým jazykem popisuje úskalí prodeje, ale hlavně pomocí příkladů úspěšných inspiruje a nevtíravě radí.

Právě pasáže „Pamatujte si:“ jsou tím, co by si měli obchodníci a prodávající stále připomínat. Rozhodně knihu osobně doporučím všem známým i neznámým obchodníkům, se kterými se ve své praxi setkávám, protože věřím, že je v ní právě to, co může českým prodejnám hodně pomoci.

Blanka Machková, šéfredaktorka odborného časopisu IN STORE Marketing

Co Vás v hypermarketu nenaučí? To mě napadlo jako parafráze knihy o marketingu „Co vás na Harvardu nenaučí“, když se mně do ruky dostala tato publikace, která výjimečně srozumitelným způsobem poskytuje návod, jak „zvládnout maloobchod“ a vydělávat peníze, které u vás zákazník utratí rád.

Vladimír Hrdonka, nezávislý poradce nejen pro maloobchod

Napsat komentář