Co je to intuitivní marketing

 

Intuitivní marketing je způsob a návod, jak v malém a středním podnikání ušetřit náklady, od desítek tisíc až po miliony. Jak vznikl?

 
Čas už se překlopil do nového tisíciletí, ale pro menší české podnikatele, jako jsem byl já, neexistoval žádný návod, jak dělat marketing. Philip Kotler, autor světoznámé příručky Marketing management doporučoval přihodit do rozpočtu milion dolarů a navýšit marketingový tým o pár desítek lidí. Neměl jsem ani jedno, ani druhé. A tak jsem použil své vlastní zkušenosti a napsal knihu Intuitivní marketing.

Po ní přišly další knihy, e-booky, školení, články a programy. Všechny je můžete využít ke snižování nákladů na marketing a prodej, nebo také abyste si vůbec mohli dovolit dělat dobrý marketing, úspěšně prodávat a konkurovat tak velkým firmám.

 Více o intuitivním marketingu na Wikipedii

Intuitivní marketing pro 21. století od Miloše Tomana
 

Co v intuitivním marketingu najdete

  • Praktické a ihned použitelné inspirace a návody, jak dělat funkční marketing a úspěšně prodávat, a přitom ušetřit na nákladech.
  • Návody, jak rozběhnout podnikání bez investic a zatěžujících nákladů.
  • Další inspirace, jak snižovat náklady v byznyse.
"Intuitivní marketing Miloše Tomana je dobrým řešením pro malé a střední podnikání." Philip Kotler, marketingový guru


Jak využít intuitivní marketing

Přečtěte si knihy o intuitivním marketingu. Přečtěte si také e-booky, které na těchto stránkách najdete. Dám vám je zdarma.  Knihy a e-booky o intuitivním marketingu

Poslechněte si podcasty, podívejte se na videa.  Podcasty a videa

Seznamte se s IM+ Strategií úspěchu a začněte ji využívat.  IM+ Strategie úspěchu

Zaregistrujte se k odběru newsletterů. 99 % praktických informací v nich můžete ještě ten samý den začít používat a šetřit náklady.  Newslettery


Řekli o intuitivním marketingu

"Intuitivní marketing Miloše Tomana je dobrým řešením pro malé a střední podnikání." Philip Kotler, marketingový guru

"Zatímco nízkonákladoví dopravci kladou cestujícím otázku ‚Kdo chce jen cestovat?', Miloš Toman se ptá: ‚Kdo chce jen prodávat?'" Vlastimil Grus, redaktor nakladatelství Management Press