Intuitivní marketing
Intuitivní marketing je způsob a návod, jak v malém a středním podnikání dosahovat s malými náklady velkých výsledků.
Jak vznikl?
Čas už se překlopil do nového tisíciletí, ale pro menší české podnikatele, jako jsem byl já, neexistoval žádný návod, jak dělat marketing. Philip Kotler, autor světoznámé příručky Marketing management doporučoval přihodit do rozpočtu milion dolarů a navýšit marketingový tým o pár desítek lidí. Neměl jsem ani jedno, ani druhé. A tak jsem použil své vlastní zkušenosti a napsal knihu Intuitivní marketing.
Po ní přišly další knihy, e-booky, školení, články a programy. Všechny je můžete využít k tomu, abyste při nízkých nákladech dělali dobrý marketing, úspěšně prodávali a konkurovali tak i velkým firmám, řetězcům a korporacím.
Více o intuitivním marketingu na Wikipedii
Co v intuitivním marketingu najdete
- Praktické a ihned použitelné inspirace a návody, jak dělat funkční marketing a úspěšně prodávat, a přitom ušetřit na nákladech.
- Návody, jak rozběhnout podnikání
- Další inspirace, jak snižovat náklady v byznyse.
Jak využít intuitivní marketing
Přečtěte si knihy o intuitivním marketingu. Přečtěte si také e-booky, které na těchto stránkách najdete. Dám vám je zdarma. Knihy a e-booky o intuitivním marketingu
Přihlaste se k odběru newsletterů. 99 % praktických informací v nich můžete ještě ten samý den začít používat a šetřit náklady. Newslettery
Seznamte se se Strategií úspěchu a začněte ji využívat. Strategie úspěšného podnikání
Využijte mých firemních školení a Seminářů pro veřejnost
Řekli o intuitivním marketingu
„Intuitivní marketing Miloše Tomana je dobrým řešením pro malé a střední podnikání.“ Philip Kotler, marketingový guru
„Zatímco nízkonákladoví dopravci kladou cestujícím otázku ‚Kdo chce jen cestovat?‘, Miloš Toman se ptá: ‚Kdo chce jen prodávat?'“ Vlastimil Grus, redaktor nakladatelství Management Press