Prodejna podle Nováků
Přečtěte si příběh obyčejných podnikatelů, kteří jsou jako vy nebo já. Manželé Novákovi se nesmířili s nepříznivou situací, ale rozhodli se za svoji prodejnu bojovat. Získat nové zákazníky a udržet si ty, které už mají. Aktivně prodávat. Stručná příručka založená na „AHA efektu“ může být inspirací i pro vás. Přesvědčte se sami…
V tomto e-booku vám ukážu, jak obyčejní podnikatelé, kteří se nijak neliší od vás, dokázali svoji prodejnu opět pozvednout a přivést k prosperitě.
V e-booku se dočtete
- jak přitáhnout zákazníky do prodejny
- proč je důležité působit na všechny smysly
- jak přesvědčit zákazníky, aby vám dělali reklamu
- jak získat věrné zákazníky, kteří se budou vracet
- co vám přinese navýšení tržeb až o 30 %
I když jde o brožuru určenou především obchodníkům a majitelům prodejen, inspiraci v ní najdete i když provozujete služby, kadeřnictví, autoservis atd.
PDF, 30 stran, optimalizováno pro mobily a tablety