Řeč těla pro obchodníky

Když se řekne obchodník, představíme si výřečného člověka. Nepustí zákazníka ke slovu, a tak se možná nedozví, co mu chtěl říct. Naštěstí nemluvíme jen slovy. Je tu také řeč těla Většina sdělení, která druhé straně předáváme, patří do této oblasti. Pro prodejce je proto důležité ji znát. Najdete je v této e-knize.

V e-booku najdete informace o “řeči těla”, ilustrované názornými fotografiemi. Poznatky využijete zejména při obchodních jednáních.

V knize Řeč těla pro obchodníky s názornými fotografiemi se podíváme na několik důležitých momentů v obchodním jednání. Prvním z nich je přivítání, které už samo o sobě naznačuje, jak se asi rozhovor bude vyvíjet – pokud ho aktivně nepřizpůsobíte svým potřebám. Ukážeme si, co se pak při jednání dá vyčíst z tváře a zejména z pozorování rukou. Gesta zájmu i nezájmu, včetně vyjádření podráždění nebo dokonce zlosti. A řekneme si také, jak na tato gesta vhodně reagovat.

Co se v e-booku dozvíte

  • co se dá poznat z přivítání
  • kdy vás zákazník poslouchá se zájmem a kdy ho nudíte
  • proč zákazníky nepřetěžovat informacemi
  • jak zákazník dává najevo nelibost
  • kdy je lepší přestat mluvit

PDF, 20 stran, optimalizováno pro mobily a tablety

Sáhněte si zdarma