Řeč těla pro obchodníky

 

Když se řekne obchodník, představíme si výřečného člověka. Nepustí zákazníka ke slovu, a tak se možná nedozví, co mu chtěl říct. Naštěstí nemluvíme jen slovy. Většina sdělení, která druhé straně předáváme, patří do řeči těla. Pro prodejce je proto důležité ji znát. Najdete je v této e-knize.

 
E-book Řeč těla pro obchodníky od Miloše Tomana
 
V knize s názornými fotografiemi se podíváme na několik důležitých momentů v obchodním jednání. Prvním z nich je přivítání, které už samo o sobě naznačuje, jak se asi rozhovor bude vyvíjet – pokud ho aktivně nepřizpůsobíte svým potřebám. Ukážeme si, co se pak při jednání dá vyčíst z tváře a zejména z pozorování rukou. Gesta zájmu i nezájmu, včetně vyjádření podráždění nebo dokonce zlosti. A řekneme si také, jak na tato gesta vhodně reagovat.

Zdarma - za 0,00 Kč

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.

Informace o nakládání s osobními daty zde