Jak zvýšit tržby v prodejně
Troufám si říct, že většina prodejen funguje tak někde v polovině svých příjmových možností. Mnohé jedou v režimu volnoběhu. Tento e-book vám ukáže, jak přejít na aktivní prodej a zvýšit tržby.
Jeden opravář prý byl přivolán k opravě stroje. Jednou klepl kladívkem, stroj se rozběhl a řemeslník vyúčtoval 1.000 korun. Na námitku majitele, že klepnutí kladívkem je tak za korunu, odpověděl: Těch 999 korun je za to, že vím, kam klepnout“. Podobné je to i v prodejně. Pokud víte, jak na to, můžete místo každé koruny vydělávat tisíc korun. A e-kniha Intuitivní marketing v prodejně vám to řekne.
Nově je doplněna o týdenní itinerář „hledání dokonalosti“ v prodejně. Využijte prázdnin a načerpejte vědomosti, jak zvýšit tržby i ve vaší prodejně.
V e-knize se dočtete
- jakou cenu má věrný zákazník
- jak aktivním prodejem navýšit tržby o desítky procent
- jak přimět zákazníky, aby u vás utráceli znovu a znovu
- proč jsou v moderní prodejně zážitky důležitější než zboží
- jak během týdne nastavit prodejnu tak, aby více vydělávala
PDF, 140 stran, optimalizováno pro mobily a tablety