Jak zvýšit tržby v prodejně

Troufám si říct, že většina prodejen funguje tak někde v polovině svých příjmových možností. Mnohé jedou v režimu volnoběhu. Tento e-book vám ukáže, jak přejít na aktivní prodej a zvýšit tržby.

Jeden opravář prý byl přivolán k opravě stroje. Jednou klepl kladívkem, stroj se rozběhl a řemeslník vyúčtoval 1.000 korun. Na námitku majitele, že klepnutí kladívkem je tak za korunu, odpověděl: Těch 999 korun je za to, že vím, kam klepnout“. Podobné je to i v prodejně. Pokud víte, jak na to, můžete místo každé koruny vydělávat tisíc korun. A e-kniha Intuitivní marketing v prodejně vám to řekne.

Nově je doplněna o týdenní itinerář „hledání dokonalosti“ v prodejně. Využijte prázdnin a načerpejte vědomosti, jak zvýšit tržby i ve vaší prodejně.

V e-knize se dočtete

  • jakou cenu má věrný zákazník
  • jak aktivním prodejem navýšit tržby o desítky procent
  • jak přimět zákazníky, aby u vás utráceli znovu a znovu
  • proč jsou v moderní prodejně zážitky důležitější než zboží
  • jak během týdne nastavit prodejnu tak, aby více vydělávala

PDF, 140 stran, optimalizováno pro mobily a tablety

Stáhněte si zdarma

Dobré? Podělte se s ostatními...