Intuitivní marketing v restauraci

 

Restaurace jsou zřejmě současnou krizí zasaženy nejvíc. Prognózy říkají, že i v dalších měsících nemůžeme čekat návrat do doby před karanténou. Zákazníci budou vzácnější. Jediným rozumným a účinným východiskem z této situace je to, co podnikatelé v oboru zatím většinou podceňovali. Je čas začít dělat pořádně marketing.

 
E-book Intuitivní marketing v restauraci od Miloše Tomana
 
A to marketing zaměřený na získávání a udržení věrných zákazníků. Ti jsou teď vaším největším aktivem. Pro úspěch restaurace už nestačí jen umět dobře uvařit oběd a načepovat pivo. Teď bude především rozhodovat, jak dokážete pracovat s loajalitou hostů. Tato kniha je plná praktických návodů, jak to udělat.

V e-booku například zjistíte, jak získat zájem zákazníků tím, že oslovíte všechny smysly, jak i v době krize udržet ceny a najít lepší nástroje, než jsou slevové portály a laciná meníčka. Také jak zbytečně neutrácet za neúčinnou propagaci.

E-book "Intuitivní marketing v restauraci" vám ukáže, jak dělat marketing restaurace tak, abyste ji zaplnili. A to nenáročně a bez nutnosti investovat velké peníze.

V knize se také dočtete:

  • kdo může vydělávat jako McDonald's
  • jak funguje myšlení zákazníků a čím ho můžete ovlivnit
  • proč je důležitý zážitek
  • kdy máte dovoleno lhát
  • proč byste se neměli nespoléhat na nízké ceny

Zdarma - za 0,00 Kč


Stáhněte si zdarma e-book Intuitivní marketing v restauraci od Miloše Tomana:

Informace o nakládání s osobními daty zde