Intuitivní marketing v restauraci

Intuitivní marketing restauracePro úspěch restaurace už nestačí jen umět dobře uvařit oběd a načepovat pivo. To jistě dělá i vaše konkurence. Ale přemýšleli jste někdy, podle čeho se vlastně vaši hosté rozhodují a co se jim děje v hlavě? Chtěli byste to vědět? Znát odpověď na otázku, jak oslovit všechny jejich smysly? Zjistit, jak to zařídit, abyste mohli zvýšit ceny a vydělávali tak více? Najít lepší nástroje, než jsou slevové portály a laciná meníčka? Dozvědět se, jak zbytečně neutrácet za neúčinnou propagaci? Najít recept na věrnost zákazníků? To všechno teď můžete mít díky této knize.

Kniha "Intuitivní marketing v restauraci", kterou si můžete stáhnout zdarma, vám ukáže, jak dělat marketing restaurace tak, abyste získali nové hosty a udrželi si ty stávající. A to nenáročně a bez nutnosti investovat velké peníze.

V knize se také dočtete:

  • Proč nejste tak bohatí jako McDonald's, i když možná umíte udělat lepší hamburger
  • Jak funguje rozhodování zákazníků a co ho ovlivní
  • Proč je pro vás důležité působit na všechny smysly
  • Kdy je dovoleno lhát
  • Proč se nespoléhat na nízké ceny

 Postupy uvedené v této knize také používáme v programu PARTNER PLUS

Chci si zdarma stáhnout e-book Intuitivní marketing v restauraci:

Informace o nakládání s osobními daty zde.