7 marketingových zásad, které není radno podceňovat

Marketing menších podnikatelů vypadá jinak, než ho dělají korporace a řetězce. Proto je nenapodobujte, ale jděte vlastní cestou. Využijte 7 zásad, které jsou popsány v této e-knize. Až ji dočtete, budete schopni dělat marketing a podnikání jinak než velká konkurence. Tak, aby vám to maximálně vyhovovalo a přinášelo výsledky.

V e-booku vás seznámím se 7 marketingovými zásadami, které rozhodují o podnikatelské úspěšnosti.

Menší podnikatelé potřebují svůj marketing. Tím je intuitivní marketing, z něhož tento e-book vychází. Nevyžaduje vysoké náklady, ale vystačí si s chytrými nápady. Zatímco většina se v marketingu žene směrem, který už dávno zastaral, vy se vydejte po své cestě. Zde najdete takové odpovědi na své otázky, jaké právě potřebujete.

V e-knize se například dozvíte

  • proč jen jeden cirkus na světě vyčnívá nad ostatní
  • jak propojit marketing s prodejem
  • proč se řídit japonským konceptem Ikigai
  • jak zjistit, na co zákazníci myslí
  • jak dělat efektivně marketing na sociálních sítích

PDF, 50 stran, optimalizováno pro mobily a tablety

Sáhněte si zdarma