Novinka: Strategie úspěšného podnikání

Máte podnikatelskou strategii? Tento e-book je o podnikatelích, kteří jsou přesvědčeni, že žádnou nepotřebuji, a o podnikatelích, kteří mají skvělou strategii. A je pro vás, kteří možná také žádnou nemáte, nebo máte, ale chtěli byste lepší. Ta nejdůležitější otázka, kterou musíme začít, je: Proč byste měli mít strategii?

V této nové e-knize se dozvíte, jak posílit motivaci, poznat, na co zákazníci myslí, komplexně s nimi komunikovat, skvěle zvládnout aktivní prodej a vytvořit na základě toho všeho svoji originální strategii.

Nejlépe vám to ukážu na příkladech. Dvě restaurace, nedaleko od sebe. Jedna z nich nedávno skončila, už dlouho tam bylo skoro prázdno. Druhá prosperuje. Uvnitř také není zrovna nával, ale každé dopoledne můžete vidět, jak do dodávek nakládají přepravky s obědy. Rozvážejí je do firem i důchodcům domů. První restauratér neměl žádnou strategii, ten druhý ji má.

Nebo dvě prodejny potravin. Když vedle nich vyrostl supermarket, první obchodník neudělal nic jiného, než že snížil ceny. Každý den chodil ke konkurenci a díval se, za kolik mají rohlíky nebo rajčata. Skončil za půl roku. Druhý přestal prodávat to samé, co měli u konkurence, a zřídil si zdravé lahůdkářství. Specializuje se hlavně na svačiny a zásobuje nedaleké centrum kancelářských budov. A daří se mu líp než předtím. Ten první neměl strategii, druhý ji má výbornou.

Skutečná strategie je užitečný nástroj pro každodenní používání

Skutečná strategie tedy není nějakým teoretickým cvičením, které se založí do šuplíku. Je denně používána. Jde o způsob, jakým podnikáte. A je potřeba, aby to byl způsob, který vede k úspěchu.

Proto si teď přečtete tuto e-knihu