Jak na úspěch: Příští Vánoce už budou jiné

 

To nejlepší, co můžete udělat pro chudé, je nebýt chudý. Dejte se do toho. Vyprávěl mi, jak je mu líto lidí, kteří teď před Vánoci v obchodech přepočítávají drobné. Vždyť skoro nebudou mít na jídlo. Zeptal jsem se, co pro ně udělal. "Já? Nejsem tak bohatý, abych jim pomohl," vyhrkl. "A proč ne?" Řekl, že nemá žádný nápad na podnikání, peníze na rozjezd, ani schopnosti. Překvapilo ho, co jsem mu odpověděl: "To vůbec není potřeba".

 
Jak na úspěch: Příští Vánoce už budou jiné

Vánoce jsou svátky naděje. Třeba i té, že se budete mít příští rok lépe. Ale je potřeba pro to něco udělat. Začněte proto podnikat jinak, využijte intuitivní marketing.

 
Za hlavní tři podmínky zbohatnutí jsou považovány dobrý nápad, investice do začátku a podnikatelské schopnosti. Kdysi to tak opravdu bylo a komu něco z toho scházelo, měl smůlu. Protože v zaměstnání pravděpodobně nezbohatnete.

Zakladatel plzeňské Škodovky Emil Škoda měl bystrého podnikatelského ducha, jasnou ideu modernizace zastaralé valdštejnské továrny a bohaté rodiče. Ke všemu ještě vyženil značné věno, takže mohl podnik rychle rozvíjet.

Jak je to dnes? Oblíbeny postup vypadá takto: Geniální nápad - získání investorů - prodej firmy za miliony až miliardy. Jenže realitu ukázala třeba televizní show "Den D". Genialitu nebo i jen obyčejnou komerční použitelnost nápadů investoři vnímají jinak než jejich autoři ( viz Den D: Reklama na pomnících a Ježíš na triku). A přestože to ze zpráv může vypadat, že se díky tomuto postupu každou chvíli někdo stane milionářem, jde jen o špičku ledovce. Na jednoho úspěšného startupistu připadají desítky a stovky neúspěšných.

"Chcete se mít příští Vánoce jinak? Nemuset počítat peníze, aby vám vůbec vyšly?"

Pokud máte opravdu skvělý nápad a chcete ho prosadit, třeba i světu navzdory, nemíním vám to rozmlouvat. Ale co když nápad schází, při nákupu před Vánoci počítáte drobné a neodvážíte se o sobě říct, že máte podnikatelské schopnosti? Pak se vás zeptám, jestli si rádi povídáte s lidmi. Protože víc pro začátek nepotřebujete.

V síťovém marketingu už není potřeba nic vymýšlet. Systém je hotový a vyzkoušený. Zvlášť tam, kde organizace funguje dlouhé roky. Je to snad mínus, vrhá to na vás špatné světlo, že jste nic nevymysleli sami? Vůbec ne. Vymysleli snad majitelé prodejen samoobsluhu? Kadeřnice nůžky a hřeben? Programátoři programovací jazyky? Ne, ne a ne. Většina lidí využívá nápady jiných. Pokud ovšem nečekají, že přijede princ na bílém koni, nebo se ožení s princeznou.


Kolika lidem pomůžete zbohatnout a prožít pěkné Vánoce?

Nápady tedy nepotřebujete. Peníze? Většinou stačí 2 až 5 tisíc, abyste mohli naplno fungovat. Ale někde je začátek i zdarma. Podnikatelské schopnosti? Systém je vytvořený a teď záleží jen na tom, jaké je vaše odhodlání. U někoho je na začátku malé. Lidé například říkají: "Nemám žaludek na to, abych někomu něco nutil." A já na to: "Kdybyste rozdával vánoční kapry, také byste si říkal, že je raději nikomu ani neukážete?"

Protože síťový marketing není v první řadě o nabízení zboží, ale o nabízení příležitosti: Chcete se mít příští Vánoce jinak? Nemuset počítat peníze, aby vám vůbec vyšly? Nemuset se dívat na zklamané dětské oči pod chudým stromečkem? Na to nepotřebujete podnikatelské dovednosti, ale jednoduchou schopnost mluvit s lidmi o naději.

Nebečte se stádem! Ale jedno jim neříkejte: Že to všechno přijde automaticky. Stejně jako vy nepotřebují nápad, peníze ani podnikatelské schopnosti. Ale neobejdou se bez píle a vytrvalosti. Odměnou pak nejsou jen vyšší příjmy, ale také dobrý pocit, že jste několika (ale i desítkám a stovkám) lidem pomohli zbohatnout a žít důstojně. To je ta nejlepší vánoční charita. Máte pocit, že život se k vám zatím nechoval moc vstřícně? Ukážu vám cestu, jak to napravit:
Začněte podnikat jinak s intuitivním marketingem

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.

Informace o nakládání s osobními daty zde