Cookie: Proč Buffett vystřihuje slevové kupóny

 
I na pohled malé věci mohou být principem úspěchu. Jako například nárok na výhody. Říká se, že milionáři stráví víc času vystřihováním slevových kupónů než samotnými nákupy. A o Warrenu Buffettovi to platí zrovna tak. Že by snad bez nich neměl na svou oblíbenou snídani u McDonald's? Nebo ví něco, co většině lidí uniká, a proto také nikdy nedosáhnou jeho úspěchu a bohatství?

 
Cookie: Proč Buffett vystřihuje slevové kupóny

Výhody nejsou jen jednorázovou slevou, ale trvalým principem úspěchu.

 
"Nejsem socka, abych se musel doprošovat nějakých slev nebo sbírat body!" Určitě jste se už s takovým názorem setkali. Ale lidé, kteří to říkají, zcela jistě nejsou milionáři.

"Bohatí lidé myslí na výhody jako na princip."

Proč ne? Jejich pohled na svět je takový, že si všechno musíme poctivě v potu tváře zasloužit. Že je na tom někdo lépe, protože byl třeba ve správný čas na správném místě, považují za křivdu. Mít výhody, které nejsou dostupné všem, považují za nemorální. Zázraky odsuzují. Co se ovšem stane s lidmi, kteří chtějí být za každou cenu jako ostatní? To samé, co s 80 % občanů: Jsou a zůstanou průměrní ( viz také Chcete-li dosáhnout úspěchu, nebečte se stádem).

Už císař a filosof Marcus Aurelius učil, že jsme tím, na co myslíme. Chudí lidé myslí na výhody, například v podobě slevy, jako na něco, co jim teď ušetří pár mincí. Proto zůstávají chudí. Bohatí lidé myslí na výhody jako na princip. Bohatý může být jen ten, kdo umí se samozřejmostí přijímat výhody a kdo na nich dokáže stavět svůj úspěch.

Možná byste raději hned viděli velké výhody. Ale ono to vždy začíná právě slevou při nákupu, malým cashbackem při pořízení dovolené, pár body za natankování. Pro většinu lidí jistě směšné částky. Avšak skutečnost, že do svého života takto vpouštíte výhody jako samozřejmost, že podporujete princip, se na konec projeví ve velkém. Volný vstup do VIP salonku na letišti, zapůjčení tryskáče za pakatel nebo Rolls-Royce zdarma, to všechno začíná u malé slevy za nákup v samoobsluze. Protože jde o princip.

Pokud tedy chcete, aby vám svět neustále poskytoval výhody, a to třeba i takové, že jste ve správném čase na správném místě, jak jsem to už zmínil, jen potřeba začít od těch malých. Není důležitá jejich výše, ale jak často je vyžadujete a nakolik se stanou zvykem. Protože na co myslíte…

Můj extra tip Jestli vám spojení nákupních výhod s úspěchem, a dokonce jeho principy, nepřijde nelogické, bude vás jistě zajímat, jak v tomto případě působení malých výhod co nejvíce posílit. Odpověď najdete v nové IM+ Strategii úspěchu.

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.

Informace o nakládání s osobními daty zde