Cookie: Dokážete víc, než si myslíte

 

Kde je hranice toho, co dokážete? Dál, než si myslíte. Stojíte v houstnoucím šeru a před vámi svítí chodník ze žhavého uhlí. Někde v hlavě máte uloženou informaci, že jeho teplota dosahuje 700 stupňů. Že to naprosto stačí, aby se vám bosá chodidla proměnila v černý škvarek. Ale nemyslíte na to. Vlastně nemyslíte vůbec na nic. Nadechnete se a jdete. Cítíte, jak se uhlíky pod vašima nohama hýbou, ale nevnímáte jejich teplotu. A najednou je tu konec a euforie: Dokázal jsem to! Skutečně jsem to právě já dokázal!

 
Cookie intuitivního marketingu: Dokážete víc, než si myslíte

Přejdete-li po žhavých uhlících, říkáte si: "Je něco, co nedokážu?"

 
Ohnivý chodník máte za zády a cítíte euforii. Později o tom si o tom vyprávíte s ostatními, snažíte se vyjádřit své myšlenky, a co chvíli se vám vynoří v hlavě: "Dokázal jsem přejít po žhavém uhlí!". To ale není konec. Euforie za pár hodin opadne, vzpomínky za několik dní vyblednou. Něco v hlavě však přece jen zůstane.

"Nemají žádné zázračné schopnosti, které by vám snad scházely."

Neumím to přesně pojmenovat. Neříkáte si každou chvíli, že teď toho dokážete více. Přesto, když se později ohlédnete, zjistíte, že se hodně věcí změnilo. Možná dokonce víc, než za celý váš předchozí život. Jste jiní. Vaše mysl pracuje jinak, vaše výkonnost vzrostla. Někdy i skokem. Málokdy řeknete, že něco nejde ( na co máte se můžete přesvědčit v 90tidenní výzvě).


Co je možné?

Nejeden podnikatel se pevně drží toho, co je možné. Lépe řečeno, o čem je přesvědčen, že je možné. Připomíná tak parodický projekt Jaroslava Haška, "Strany mírného pokroku v mezích zákona". Pojďme zvolna kupředu, držme se osvědčeného a nasaďme tempo, o které víme, že ho zvládneme.

S jedním šéfem firmy jsem mluvil o jejich nové reklamě. Řekl jsem mu, že mnoho lidí ani neví, že propaguje jejich produkty. "Ale co," řekl mi ten CEO. "Nám se líbí a přinesla nám zvýšení prodeje o 2 %." Namítl jsem, že dobrá propagace by jim navýšila výsledky třeba o 10 nebo 20 procent. "To je nesmysl," zareagoval. "To prostě nejde."

Když takovým lidem ukážete, že jinde to jde, začnou hromadit argumenty, že je to jiný obor, jiné prostředí a vůbec - kdo ví, jak to bylo. Na druhé straně ale existuje dost lidí, kteří se dokážou inspirovat překonáním nějaké mety a říct si "Když to dokázal on, tak já také".

Poučným je příběh atleta Rogera Bannistera. 6. května 1954 uběhl jednu míli pod 4 minuty. Do té doby to bylo považováno za nemožné. Co je na tom zajímavé, jeho rekord vydržel jen 46 dní. A do půl roku už ho pokořila řada běžců včetně středoškoláků. Došlo k prolomení psychologické hranice "to nejde".

Co to znamená pro vás? Omezuje-li vás pocit, že nemáte na víc, než jaké jsou teď vaše výsledky, můžete své podvědomí přesvědčit (neboť tam se ta vaše víra nachází), že dokážete mnohem víc. Třeba zmíněným firewalkingem, přechodem přes žhavé uhlíky. I u nás jsou na něj odborníci s dobrou reputací. A jakmile dojde k uvolnění, jistě tyto akce nabídnou (  více také v e-booku Výtah k úspěchu).

Druhou možností je vzít si příklad z úspěšnějších. Ne z těch, co jsou úplně nahoře, ale z lidí, o kterých se můžete něco dozvědět, třeba když se s nimi osobně setkáváte. Je totiž potřeba zjistit, že jsou jako vy. Nemají žádné zázračné schopnosti, které by vám snad scházely. Dokonce jsou často na tom hůř než vy. Ten jediný rozdíl je v tom, že oni byli a jsou přesvědčeni, že je to možné.

Buďte vítězem!Dobrý prostor poskytuje vzdělávání v síťovém marketingu. Nikdy se nezapomene na prezentace úspěšných lidí, kteří jsou součástí organizace. Buď sami mluví o svých začátcích a cestě vzhůru, nebo jsou zmíněni v rámci těchto akcí. Mluví se stejně otevřeně o úspěchu i o klopýtnutích i pádech. Právě proto, abyste si uvědomili, že jsou to stejní lidé jako vy. A že když to dokázali oni, dokážete to také.
Chcete si to ověřit nebo i jen vyzkoušet? Myslíte si, že máte dobrodružnou povahu, se kterou prolomíte hranice svých možností? Začněte hned, ať nepřijdete o příležitosti:
Začněte úspěšně žít s intuitivním marketingem

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.

Informace o nakládání s osobními daty zde