Úspěch

Vyšší úroveň

Smejkal Bros. Vyšší úroveňDobrá kniha pro ty, kdo chtějí úspěšně začít v síťovém marketingu, nebo v něm pokročit dál. Pár knížek už jsem o network marketingu přečetl, ale tahle je jednak aktuální, jednak napsaná velmi srozumitelně a jednoduše. Nepředstavuje síťový marketing jako příležitost, jak do rána zbohatnout, ale provede vás na cestě ke skutečnému úspěchu, i když to nebude hned.

Cookie: Chcete-li dobře žít, musíte umět snít

Cookie: Chcete-li dobře žít, musíte umět snítProč opovrhujeme sny v reálném životě? Protože ty, co se nám zdají v noci, mají často fantastický děj? A co když je to jinak? "Na mě se sny nechoďte," řekl mi jeden podnikatel. "Já jsem seriózní člověk a řeším to, co je, a ne co se zdá." Konkrétně řešil pocit vyhoření a únavy z toho, co dělá. Měl pocit zajatce v kleci a práce ho nebavila. Ale nevěřil, že sny mohou dát životu smysl...

Za jak dlouho přijde váš úspěch?

Za jak dlouho přijde váš úspěch?Brzy, pozdě nebo nikdy? Jak dlouho bude trvat, než se stanete úspěšnými? Když Jobs s Wozniakem předváděli svůj první počítač na jedné akci, zaujalo to majitele místního obchodu s elektronikou. Dal jim vizitku a řekl: "Zůstaneme ve spojení". Druhý den Steve Jobs nakráčel do prodejny a oznámil: "Zůstávám ve spojení". A neodešel, dokud nedostal objednávku na sto kusů základní desky.

Cookie: Proč je dobré být hladový a bez peněz

Cookie intuitivního marketingu: Proč je dobré být hladový a bez penězBeatles tehdy znalo jen pár fandů v Liverpoolu. Jejich novopečený manažer Brian Epstein marně obcházel gramofonové firmy, aby jim zajistil nahrávání. Nakonec mu jeden člověk řekl: "Vy potřebujete nějakého hladového producenta," vytočil číslo, komusi na druhé straně pustil demonahrávku, a věci se daly do pohybu. I vy potřebujete být hladoví a bez peněz.

Chcete být úspěšní? Vytvořte si příběh svého úspěchu

Chcete být úspěšní? Vytvořte si příběh svého úspěchuÚspěch můžete chápat tak, že se prostě přihodí. Nebo na něm cílevědomě pracovat od samého začátku. Do 6. května 1954 panovalo přesvědčení, že není možné zaběhnout míli pod 4 minuty. Toho dne Roger Bannister hranici pokořil. Jak se ukázalo, šlo o hranici představivosti, protože ještě téhož roku ji překonali další, včetně středoškoláků. Úspěch si tedy musíme umět...

Stránky