Vyzvedněte si narozeninové dárky
Na jaře roku 2023 oslaví koncepce intuitivního marketingu 20 let svého života. Tehdy totiž vyšlo první vydání knihy Intuitivní marketing (ke které se pak připojily další). A když je oslava, rozdávají se dárky.
Se vznikem knihy se pojí zajímavý příběh. Někdy v létě roku 2002 mě reakce na webu, kde jsem se svěřoval se svými podnikatelskými zkušenostmi, přivedly myšlence napsat knihu. Bylo však potřeba najít nakladatele. Místo abych začal tam, kde jsem měl největší šanci uspět, oslovil jsem tehdy nejprestižnější nakladatelství Management Press.
Jak vznikl Intuitivní marketing
Na e-mail mi přišla odpověď, abych poslal osnovu. Musíme se přiznat, že jsem neměl ani tu. Ale dal jsem ji během půl hodiny dohromady, odeslal a čekal. Lépe řečeno, hledal jsem další nakladatele, na které se obrátím, až dorazí odmítnutí.
Za tři dny mi zavolala asistentka z Management Pressu. Kdy prý mohu přijet do Prahy, abych podepsal smlouvu. Nevěřil jsem svým uším.
Když jsem se pak setkal s ředitelem nakladatelství, zeptal se mě, jestli mám nějaký plán, jak prodej knihy podpořit. Někteří autoři prý na téma svých děl pořádají školení, kde knížky prodávají. A tak vznikly první semináře intuitivního marketingu.
Dárek pro vás
Když jsem přemýšlel, jak vás podarovat dárky, volba padla na školení Aktivního prodeje a Aktivního marketingu, protože tak získáte vysokou přidanou hodnotu.
Každý, kdo si napíše, tedy ode mě dostane zdarma kupón s 10% slevou na tato školení, veřejná i firemní. Stačí vyplnit formulář.