Seminář Aktivního prodeje 5. 10.

Potřebujete prodávat víc, ale nedaří se vám to? Přijďte na seminář Aktivního prodeje pro B2B, seznámím vás s novými nástroji, založenými na znalosti toho, jak zákazníci myslí a jak se rozhodují.

Místo množství chytrost

V B2B se jistě často setkáváte s radami, jak oslovit víc zákazníků, zvýšit počet schůzek, lépe vyjednávat o ceně. To jsou všechno kvantitativní postupy. Jenže existují ještě jiné, založené na chování lidí. Zvyšují úspěšnost prodeje, takže si naopak vystačíte s nižším množstvím oslovených zákazníků. A o těch se na semináři dozvíte, jak je používat v praxi.

Program semináře

  • Struktura obchodu (Caesarova metoda pomůže prodávat víc)
  • Příprava schůzky (co je důležité vědět o zákazníkovi)
  • Oslovení zákazníků (na co zákazníci slyší)
  • Úvod jednání (proč a jak si naladit zákazníka)
  • Obsah jednání (jak mít jednání ve své režii)
  • Cenové vyjednávání (jak změkčit tlak na cenu)
  • Jak sestavit nabídku (úpravy které silně posílí přijetí nabídky)
  • Dokončení jednání (jak získat zakázku)
  • Prodejem nic nekončí (jak chytře na reklamace a komunikaci)
  • Poprodejní péče (udržování věrnosti zákazníka)

Prodejte

Z čeho vycházím v tomto semináři a na čem je založen Aktivní prodej? Využívám poznatky řady behaviorálních vědců a podchycuji výsledky desítek experimentů, které odhalují, jak lidé (a tedy i vaši zákazníci) přemýšlejí a jak se rozhodují. K tomu přidávám své více jak 30tileté zkušenosti v prodeji a obchodu. Na základě těchto podkladů pak vytvářím prakticky použitelné nástroje. Přesvědčte se sami.

Informace

Kdy: čtvrtek 5. 10. od 9:30 do 16:00 hodin

Kde: Záluské 25, Praha 5-Jinonice (viz mapa)

Lektor: Miloš Toman

Počet účastníků: maximálně 10

Cena: 3.990 Kč (včetně DPH)

Každému účastníkovi zašleme po semináři e-book 📖 Intuitivní marketing prodává.

Přihlášení na seminář

Po přihlášení vám pošleme zálohovou fakturu. Je třeba ji uhradit nejpozději den před konáním semináře.