Seminář Aktivního prodeje 5. 10.
Potřebujete prodávat víc, ale nedaří se vám to? Přijďte na seminář Aktivního prodeje pro B2B, seznámím vás s novými nástroji, založenými na znalosti toho, jak zákazníci myslí a jak se rozhodují.
Místo množství chytrost
V B2B se jistě často setkáváte s radami, jak oslovit víc zákazníků, zvýšit počet schůzek, lépe vyjednávat o ceně. To jsou všechno kvantitativní postupy. Jenže existují ještě jiné, založené na chování lidí. Zvyšují úspěšnost prodeje, takže si naopak vystačíte s nižším množstvím oslovených zákazníků. A o těch se na semináři dozvíte, jak je používat v praxi.
Program semináře
- Struktura obchodu (Caesarova metoda pomůže prodávat víc)
- Příprava schůzky (co je důležité vědět o zákazníkovi)
- Oslovení zákazníků (na co zákazníci slyší)
- Úvod jednání (proč a jak si naladit zákazníka)
- Obsah jednání (jak mít jednání ve své režii)
- Cenové vyjednávání (jak změkčit tlak na cenu)
- Jak sestavit nabídku (úpravy které silně posílí přijetí nabídky)
- Dokončení jednání (jak získat zakázku)
- Prodejem nic nekončí (jak chytře na reklamace a komunikaci)
- Poprodejní péče (udržování věrnosti zákazníka)
Prodejte
Z čeho vycházím v tomto semináři a na čem je založen Aktivní prodej? Využívám poznatky řady behaviorálních vědců a podchycuji výsledky desítek experimentů, které odhalují, jak lidé (a tedy i vaši zákazníci) přemýšlejí a jak se rozhodují. K tomu přidávám své více jak 30tileté zkušenosti v prodeji a obchodu. Na základě těchto podkladů pak vytvářím prakticky použitelné nástroje. Přesvědčte se sami.
Informace
Kdy: čtvrtek 5. 10. od 9:30 do 16:00 hodin
Kde: Záluské 25, Praha 5-Jinonice (viz mapa)
Lektor: Miloš Toman
Počet účastníků: maximálně 10
Cena: 3.990 Kč (včetně DPH)
Každému účastníkovi zašleme po semináři e-book 📖 Intuitivní marketing prodává.
Přihlášení na seminář
Po přihlášení vám pošleme zálohovou fakturu. Je třeba ji uhradit nejpozději den před konáním semináře.