PARTNER BENEFIT - pro vaše zaměstnance

PARTNER BENEFIT - pro zaměstnavatelePravděpodobně také patříte k těm podnikatelům, kteří musí neustále přemýšlet, jak si udržet zaměstnance, když jsou neustále lákáni vyšším platem a náborovými příspěvky mnoha firem. Jedním z nástrojů jsou benefity, ale ty standardní samozřejmě poskytuje kde kdo a na vaše pracovníky tedy moc nezapůsobí. Pořád jsou tu ale benefity, které ještě každý nemá a mohou tedy zaměstnance zaujmout. Některé jsou ovšem nákladné, dáte za ně až několik stovek měsíčně. Když si to vynásobíte počtem zaměstnanců… My pro vás máme benefit zdarma.

Získat slevu na každý nákup, výhodné akční zboží a další zajímavé možnosti, to je nabídka, kterou málokdo odmítne. Zvlášť když za tyto výsady nemusí nic zaplatit a může je čerpat takřka ihned. To všechno poskytne věrnostní karta Cashback World. Její uživatelé dostanou nazpět až 10 % z ceny nákupu a současně shromažďují nákupní body, za které si pak mohou pořídit akční zboží. A to nejen v jedné prodejně nebo jednom řetězci, jak je tomu třeba u Tesco Clubcard, ale v cca 3.000 prodejnách v České republice. To však ještě není všechno. Kartu využijí třeba i na dovolené v Itálii a dalších 47 zemích po celém světě.

"Propagujte svoji značku zaměstnavatele tam, kde ji každý zaměstnanec denně uvidí."

Zaměstnavatel má zase možnost propagovat svou značku tím, že zaměstnancům zajistí firemní kartu ve vlastních "barvách". Je to sice na první pohled maličkost, ale když ji budou používat denně, posílí tím pocit sounáležitosti s firmou. Jde o psychologické působení podpořené výzkumy. Karta sice není tím hlavním, co zajistí loajalitu pracovníků, ale přece jen je důležitým kamínkem v celkové mozaice.

Registrace je podobná tomu, co absolvují zákazníci, když chtějí mít kartu supermarketu, tedy velmi jednoduchá. Pokud na to nemáte kapacity, zařídíme všechno za vás, registrace zorganizujeme a zaměstnancům karty vydáme.

Další výhodou pro zaměstnavatele je, že upoutáte pozornost. I když věrnostní karta není dejme tomu tak výhodná jako stravenky, které podniky dotují, přece jen se její nabídkou pracovníkům "rozvíří voda" a vzbudí pozornost. Zaměstnanci mají pocit, že firma neustále hledá způsoby, jak jim přinést něco nového a výhodného. Jak všichni víme, faktor vděčnosti má na věrnost, ale i angažovanost v práci, vyznaný vliv.


Jediný benefit, který se zaplatí

Nezanedbatelným přínosem pro zaměstnavatele je ale skutečnost, že kdo kartu vydá (zaregistruje uživatele), ten pobírá až 0,5 % z každého jeho nákupu. Tato částka držitele karet nijak nezatěžuje, protože se sráží z provize placené obchodníkem. Při větším množství vydaných karet má však nezanedbatelný finanční efekt. Toho využívají například sportovní kluby (u nás SK Slavia, Kometa Brno, Dukla Jihlava a další) k financování svých aktivit, například mládežnického sportu.

Přinejmenším se tak zaměstnavateli na začátku vrátí prostředky vynaložené na pořízení karet. Protože počty zapojených obchodníků i objemy nákupů rostou, příjem nejenže přichází neustále, ale postupně se zvyšuje. To je unikátní, protože všechny ostatní benefity patří mezi nákladové položky.

 Stáhněte si brožuru o programu PARTNER BENEFIT

 

Chcete tedy svým zaměstnancům poskytnout novou výhodu, která se jako jediná pohybuje v černých číslech a místo nákladů dává finanční přínosy? Je to jednoduché a má to efekt. Rádi vás seznámíme se všemi podrobnostmi. Stačí vyplnit formulář: