Miloš Toman: Mějte zase plno zákazníků
 

Život i podnikání se pomalu vrací do normálních kolejí. Každý by chtěl mít zase plnou prodejnu, restauraci či kadeřnictví. Ne každý ale bude. Ubývá totiž ochoty nakupovat a na každého podnikatele se nedostane.

 

Největší aktivum: Věrný zákazník

To, co je teď nejdůležitější, jsou vztahy se zákazníky a komunikace s nimi. Ty rozhodnou, jestli se k vám zákazníci vrátí a budou vracet.

Víc jak 25 let se v praxi zabývám komunikací se zákazníky a posilováním jejich věrnosti. Proto si stojím za tím, že program IM+ Věrný zákazník patří k nejlepšímu, co v tomto směru je. Pořiďte si jedinečný nástroj, se kterým silně zvýšíte své šance, že se vám bude dařit i v této zvláštní době.
 
 Příklad: Síla aktivního prodeje


Co pro to udělat?

Stáhněte si informační brožuru, přečtěte si ji a kontaktujte mě pro další postup. Můžete začít dřív, než se příjmy začnou propadat.

Co se v brožuře dozvíte:

  • jak naplnit prodejnu, restauraci či služby věrnými zákazníky
  • jak s pomocí programu řídit loajalitu zákazníků
  • jaké nástroje v programu získáte

Stáhněte si brožuru, pošlu vám k ní aktuální informace:

Informace o nakládání s osobními daty zde