Marketing a komunikace

Příběhy podnikatelů: Jako když hází hrách na zeď

Příběhy podnikatelů: Jako když hází hrách na zeďNe vždy padnou dobré rady na úrodnou půdu. Tenhle hospodský měl sice prázdný podnik, ale jak se ukázalo, jeho postoje ani nedovolovaly, aby to změnil. Požádal mě sice o radu, připadal jsem si však, jako když házím pověstný hrách na zeď. Posadili jsme se v lokále a já začal s věrnostními kartami. A abych to vylepšil, prozradil jsem mu, že k nim dostane i propagaci v mobilní aplikaci. "Zbláznil jste se?" vyjel na mě. "Nesnáším karty a mobily. V životě jsem neměl ani platební kartu, ani chytrý telefon. Elektronika lidi jen zotročuje." Poklesla mi brada. Tohle jsem nečekal.

Příběhy podnikatelů: Když zlaté české ručičky nestačí

Příběhy podnikatelů: Když zlaté české ručičky nestačí"Zlaté české ručičky se chválí samy," kázal mi Olda Novák, majitel autoservisu. Seděl na ponku a svěřoval se s problémy svého podnikání. "Ani jsem si nevšiml," odpověděl jsem a rozhlédl se po prázdné dílně. "Někdy to tady fakt vypadá, jako by všichni začali chodit pěšky," připustil. "Ale o žádné reklamě slyšet nechci. To prostě nefunguje." Nepřesvědčoval jsem ho, že si má zaplatit inzerát. Reklamu můžete dělat, až když je co propagovat. A Olda nemohl nabídnout nic jiného, než ty své zlaté ručičky. A i o tom jsem tak trochu pochyboval.

Jak v dnešní době dělat úspěšnou reklamu

Jak v dnešní době dělat úspěšnou reklamu"Moc se mi nedaří a tak potřebuji udělat propagaci. Sháním někoho, kdo by mi pomohl s reklamou na Facebooku." S podobnými poptávkami se jistě už každý z nás setkal. Reklama na sociálních sítích vypadá jako sázka na jistotu. Zvlášť když je cenově dostupná a spousta lidí má pocit, že ji zvládnou sami. Jaká je ale realita? Podle šetření "Češi a reklama 2019" považuje internet a sociální sítě za přesycené reklamou zhruba tolik lidí, jako v případě televizního vysílání. A to si myslíme, že v televizi už to horší být nemůže. Na rozdíl od internetu.

Příběhy podnikatelů: Zachránil je dámský klub

Příběhy podnikatelů: Zachránil je dámský klubUpřímně řečeno, to kadeřnictví mělo už nejlepší léta za sebou a ani předtím nebylo moc pohledné. Nejdřív tu byly v pronájmu čtyři podnikatelky, ale od té doby, co v blízkosti začaly fungovat dva moderní podniky, se jejich počet snížil na polovinu. Část pronajatého kadeřnictví byla prázdná, s nehezkými stopami po odmontovaných křeslech. Když podnik upadá, vytrácí se z něj i zákazníci. Je to bludný kruh, který se roztáčí čím dál tím rychleji. Proto mě jedna ze zbývajících podnikatelek pozvala, ať se nechám zdarma ostříhat, a přitom utrousím nějaký nápad.

Příběhy podnikatelů: Hospoda, která vstala z mrtvých

Příběhy podnikatelů: Hospoda, která vstala z mrtvýchHospoda byla prázdná. Jako skoro každý den. Majitel Franta Novák si povzdychl. Měl to už dávno zavřít a prodat. Jenže kdo by koupil podnik na vsi, když ví, že chlapi si raději koupí v supermarketu lahvové a sejdou se u Bendy v garáži? Může jim to dát někdo levněji? Nemůže! Rozhlédl se po prázdném lokálu. Jediným návštěvníkem byl spolužák Lukáš, který tu usrkával nealkoholické pivo. Odstrčil židli u stolu a posadil se vedle něho. Na něco si vzpomněl. "Poslouchej, ty přece děláš nějaký ten marketing, nebo co. Tak co kdybys mi poradil, jak to tady naplnit?"

Stránky