MLM: Jak vydělávat víc než jen průměrně

MLM: Jak vydělávat víc než jen průměrněV každé MLM organizaci vás samozřejmě ujistí, že má skvělé produkty a je jedinečnou cestou k dobrému výdělku. V podstatě je to většinou pravda, ale… Jde totiž o to, co je pro vás dobrým výdělkem. Nebo to můžeme říct i takto: Co považujete za odměnu odpovídající vynaloženému úsilí. Tady se totiž vyhlídky mohou podstatně lišit. Kolik například doma spotřebujete za měsíc šampónů? Stovka to jistě nebude. Ani deset pravděpodobně ne. Pokud tedy prodáváte šampony, můžete na tom získat nějaké peníze navíc k výplatě, ale o žádný zázrak asi nepůjde.

Čím omezenější sortiment a delší doba, než se produkt spotřebuje, tím více námahy musíte vynaložit, sehnat více zákazníků a více prodejců, kteří budou pracovat pod vámi. Někdy ani při veškerém úsilí nedosáhnete více než příjemného přivýdělku. Některým lidem to stačí. Znám ženy, které berou osobní prodej jako příležitost spojit příjemné s užitečným, popovídat si se známými, a ještě na tom trochu vydělat.

"Průměrná česká domácnost utratí ročně kolem 130.000 Kč."


Většina MLM: Mnoho práce, hubené výsledky

Jestliže však vaše ambice sahají výše, znamená to, že musíte získávat další a další lidi. Počty přímých spotřebitelů se rychle vyčerpají, protože jde většinou o příbuzné, spolupracovníky a známé, případně o zákazníky, kteří se o vás dozvěděli z osobního doporučení těchto lidí. Nezbývá tedy než shánět další prodejce. Což není o moc snazší. MLM už dnes není žádnou zázračnou novinkou. Nejeden účastník, který si představoval, že mu budou pečení holubi lítat rovnou do huby, si dnes na internetu stěžuje, že je to všechno podvod. Je to jistě snazší, než přiznat své "zásluhy". Takže se často setkáte s odmítnutím jednoduše proto, že jde o MLM, bez ohledu na obsah (  viz také článek Nejen o MLM: Je to podvod?).

A může se to zvrhnout (a také se zvrhávalo) v bezhlavý nábor, kdy všichni nabírají nové prodejce, ale protože nikdo nekupuje produkty, kromě nějakých startovacích balíčků, tak výsledek je i při tomto hektickém úsilí hubený. Protože, ať už je představa jakákoliv, jediné peníze, které do systému vstupují, jsou za prodané zboží. Pokud tedy nejde o podvodné "letadlo", lákající na zhodnocení investic.

Samozřejmě, že v žebříčcích bohatých jsou lidé z MLM a je jich tam dost. Například Amway tvrdí, že v nich má největší zastoupení. Ale když se mluví o jejich sítích, dozvíte se, že pod sebou mají miliony lidí. Zkuste si dosáhnout podobného úspěchu na území České republiky. Ale i když budete mít jazykové vybavení a uvažovat globálně, dobré a osvědčené multi-levely už v těch zajímavých zemích dávno jsou.

žárovka"Ze všech smutných slov jazyka či pera nejsmutnější jsou: Mohlo to být!" napsal básník John Greenleaf Whittier. Usilujte o to, aby to nebyla i vaše slova, až budete hodnotit svůj život. Dobré příležitosti se nenabízejí věčně a na každém rohu. Tato vám může změnit život, stačí po ní sáhnout.


Jednomu zákazníkovi 10x víc šamponů neprodáte

Dalším problémem je, že nemáte žádné velké páky na to, aby vaši zákazníci zvyšovali spotřebu. Nebudou si kupovat deset šamponů je proto, aby vám dali vydělat, a pak je vylévali do odpadu. Určitou cestou může být neustálé rozšiřování sortimentu (jako třeba u Amway), ale s tím zase roste množství práce, kterou je na to potřeba vynaložit.

Uvádí se, že stálý, věrný zákazník je až 10x výhodnější, než když pořád sháníte nové ( přečtěte si také článek Kdo je to ten věrný zákazník?). Jenže v tomto případě žádný velký potenciál na zvyšování obratu není. Většinu péče použijete na to, abyste udrželi alespoň stávající hladinu příjmů.


MLM těžící ze samotného nakupování

Obávám se, že pokud máte skutečně vysoké ambice a zajímáte se ne o tisíce, ale o miliony, tak v těchto případech většinou narazíte. I když teoreticky žádný příjmový strop není, v praxi je to jiné. Ale to neznamená, že se musíte vzdát. Řešení existuje a je docela elegantní. I když možná trochu popírá mantru většiny multi-levelů o odstranění mezičlánků, tedy přednosti osobního prodeje. Protože v tomto případě prodejny i jejich dodavatelé zůstávají.

Většina MLM se totiž soustředí na samotné zboží, takže musí zajistit jeho nákup nebo výrobu a distribuci. O nevýhodách tohoto řešení už jsme si řekli. Když se ale posuneme o level výše, vidíme, že tady není důležité, co konkrétně lidé nakupují, ale že vůbec nakupují. Protože záliba v té nebo oné značce se může měnit, ale nakupovat se bude vždy. A čím dál tím více. Průměrná česká domácnost utratí ročně kolem 130.000 Kč. Pokud v MLM prodáváte omezený sortiment, ukousnete si z těch peněz pouze kousek. Když se zaměříte na nakupování jako takové, můžete mít svůj podíl z každé utracené koruny.

žárovkaChcete patřit mezi nejlepší a mít odpovídající příjmy? Chcete si splnit své sny bez dlouhého čekání? Pusťte se do práce, která ukáže, co ve vás je. Pomáhejte více jak 1.000.000 podnikatelům vydělávat a vydělejte tím také. Využijte této šance a přijdete se k nám!


Nemusíte shánět zákazníky

Věrnostní systém Cashback World je totiž primárně určen podnikatelům, především obchodníkům, restauratérům a službám. Každý z nich už má své zákazníky, takže získáte jednoho a s ním třeba 500 nebo 1000 jeho zákazníků. Vy je nemusíte pracně shánět, on je nemusí pracně shánět. A protože je celý ten systém síťový, lidé mohou s jednou věrnostní kartou nakupovat u každého podnikatele, který je do sítě zapojený. Jim se z každého nákupu načítají výhody, vám odměny.

Na rozdíl od ostatních multi-levelů vyděláváte na nákupech čehokoliv. Získáte dejme tomu majitele prodejny potravin a jeho zákazníci, kterým dá věrnostní kartu, ji použijí nejen u něj, ale i při nákupu nového auta, materiálu na stavbu nového domu, objednání dovolené, nákupu módy, ostříhání u kadeřníka. A z toho všeho vám přicházejí odměny. Porovnejte si to se stavem, kdy prodáváte šampon nebo mast.


Páka na neustálé zvyšování obratu

Řekl jsem také, že u většiny MLM se dá prodej ovlivňovat jen ztěžka. U stálých zákazníků žádného velkého navýšení nedosáhnete, shánět nové je namáhavé a náročné na čas. V případě Cashback World máme úžasnou páku, která umožňuje navyšovat obrat u každého podnikatele (a tím i naše odměny) v průměru o 30 % (a dostal jsem se už i na 100 %). Když máte takových podnikatelů - klientů sto a každý 1000 zákazníků…

Dosáhl jsem toho tak, že jsem Cashback World použil v programu PARTNER PLUS, kde jsem k němu připojil tuto "páku" v podobě všech svých vědomostí a zkušeností. Za 25 let praxe, při psaní knih a při poradenství podnikatelům jsem jich získal tolik, že s přehledem zvládneme navyšovat příjmy o zmíněných průměrných 30 %. Systém Cashback World nám tedy umožňuje podílet se na celém nakupování a vědomosti nám umožňují tyto obraty (a naše odměny) neustále navyšovat.

A co je na tom nejlepší, celý ten systém funguje automaticky. Nemusíte být vůbec odborníkem na podnikání, a přesto můžete podnikatelům pomáhat zvyšovat příjmy. Stačí s nimi komunikovat a předávat jim nástroje ( jako jsou naříklad samoobslužné příručky).


Máte skutečně vysoké ambice?

Když Steve Jobs lákal Johna Sculleyho, tehdejšího presidenta Pepsi-Coly, aby převzal řízení Applu, zeptal se ho: "Chceš do konce života prodávat slazenou vodu dětem, nebo dostat příležitost změnit svět?" Mám na vás podobnou otázku: "Chcete do konce života prodávat šampony a mastičky, nebo dostat příležitost změnit svět a pořádně si přitom vydělat?" Mimochodem, Scully to tehdy vzal.

 Zajistěte si příjem, který stojí za námahu! Do 30. 6. s akcelerátorem, který vás vystřelí vzhůru.

 

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



Inspirace ze Školy milionářů

Jednou za měsíc inspirace pro každého, kdo chce stát pevně na vlastních nohou.



 
Informace o nakládání s osobními daty zde.