Marketing a komunikace

Cookie: Přesměrujte své webináře a podcasty

Cookie intuitivního marketingu: Přesměrujte své webináře a podcastyKaždý den dostávám dvě až tři upozornění, že někdo právě vysílá živě na Facebooku. Kdybych měl všechna ta vysílání sledovat, nedělal bych nic jiného. Desítky lidí, které znám, natáčejí podcasty s rozhovory. Zajímavé je, že jiné ne. Kdybych je měl všechny poslouchat, nedělal bych nic jiného. Roztrhl se s nimi pytel a když je něčeho moc, přestává to být zajímavé.

Cookie: Máte otevřeno?

Cookie intuitivního marketingu: Máte otevřeno?Když teď jedu kolem nějaké restaurace nebo motorestu, všímám si, jestli jsou otevřené. A říkám si, jak to asi vidí zákazník. Protože ve většině případů musím říct, že nevím. Čekal bych, že podnikatelé vyvěsí velké transparenty s nápisem "Už zase fungujeme, pojďte se naobědvat" nebo tak něco. Přece jen zákazníků ubylo. Ale kde nic, tu nic. Jako by se karanténa nekonala.

Jak jsem v době krize prodával auta

Miloš Toman: Jak jsem v době krize prodával autaBylo to v době, kdy vrcholila minulá krize. Manažeři korporací se dušovali, že by byli ti poslední, koho by teď napadlo pořizovat si nové luxusní vozy. Přesto na ně myslet nepřestali. Jen neměli ten pádný argument, kterým by plýtvání penězi změnili na nezbytnost: "Samozřejmě bychom chtěli šetřit, ale pokud je to takto…" Když jsem jim ten důvod dodal, bylo rozhodnuto.

Cookie: Tahejte do obchodu emoce

Cookie: Tahejte do obchodu emoceByl by to obyčejný příběh. E-shop poslal omylem jiné zboží. Zákazník je zklamán, protože šlo o dárek pro syna a ten to těžce nese. Požaduje tedy po prodejně hodně vysokou kompenzaci. Majitel ji samozřejmě odmítá. Jak říkám, jde o příhodu, jakých se odehrává spousta. Kdyby ji nekomentovali další podnikatelé, nad jejichž názory jsem musel kroutit hlavou. Posuďte sami.

Zpověď neúspěšného podnikatele

Zpověď neúspěšného podnikatele"Společnost nebyla v dobré kondici, neměli jsme rezervu a bohužel i dluhy, jež jsme nabrali dříve, nás stále doháněly, a tak společnost fungovala v podstatě z ruky do huby," napsal manažer jedné firmy v informaci o ukončení činnosti. Jak vzácná upřímnost v té záplavě obviňování, kdo všechno jiný za to může, že se máme špatně. A k tomu ještě další cenná poučení, jak uvidíte.

Stránky